Vad gör vi? Del CXXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hjälpt exet idag med lite olika projekt. Bland annat hjälpt in med pellets samt börjat göra iordning lite bland djuren.

När jag kom hem blev det att provsmaka Weinernougaten från igår. Fick godkänt. :up:

Nu blir det sovdags. Hade behövt försökt få någon ordning på håret men får vara tills imorgon. Hade det uppsatt i repfläta igår. Idag påminner det om pokemonen Mudsdale...

mudsdale.png
 
Min hade nog inte haft några problem med det heller, men jag vill gärna att så lite som möjligt ska vara tvång eller att jag bara sätter henne i situationer utan att hon är bekväm med det.

Hade samma tänk när vi tränade på att åka bur. Tränade länge på att hon självmant ska gå in och tycka det är en positiv sak, i stället för att göra som säkert även det hade funkat och bara putta in henne/stoppa in henne. Nu kastar hon sig in i buren och sitter sen och purrar i den, känns bättre då för matte :D

Ja, jag är världens fjantigaste:angel:

Som min rottis Diva ... hennes farvorit stalle i varlden ar hennes bur. Helst den hemma i sovrummet, men aven bilburen ar uppskattad. Hemma oppnar hon burdorren for att ga in, och drar igen den efter sig ... sedan sover hon hur gott som helst.:p

Nä precis, jag kan skruva ihop ett ikeakök i sömnen.

Han som skulle hjalpa mig att satta upp mitt IKEA kok tittade pa nar jag skruvade ihop forsta skapet ... "Mannen i mig sager att jag ska hoppa in och hjalpa dig gora det dar, men hjarnan i mig sager att den inte fattar ett dugg" forklarade han alvarligt. :rofl:
 
Vi hade en "toy drive" i dag utanfor ett varuhus (walmart) och manga kopte leksaker och kom med dem for att skanka till barn som inte far julklappar annars. Da det ju ar svart att ge julklappar till tonaringar man inte kanner bad vi om donationer sa att vi skulle kunna kopa present kort (typ visa som gar overallt) till tonaringarna.
En man kom och tittade pa vad vi gjorde och utan att prata med nagon eller pa nagot satt saga nagot la han $1000 i var "bossa", i runda tal 8,500: sek, innan han raskt gick darifran.
💖💖

IMG_1316.jpeg
 
Älskar min kompis mamma. Hon är som ett stort barn och gör allt det där som "alla andra" föräldrar säger att man absolut inte får göra :love: :laugh:

Senaste grejen var att hon startade ett vattenkrig med barnen innomhus för att de skulle byta om från pyjamas :angel: :rofl:
Det gjorde min mamma också när jag hade två kompisar hemma som skulle sova över.
Kompisarna såg helt förskräckta ut :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
61 218
Senast: Mia_R
·
  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
65 862
Senast: Scata
·
Relationer Visste inte var jag skulle lägga tråden, men moderator får flytta om den passar bättre någon annanstans. Jag hyr ju ut ett rum via...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
5 647
Senast: Wille
·
Fritid Är det någon som har eluppvärmda skosulor? Vilken sort/vilket märke använder ni och hur tycker ni de är? Hur fungerar de? Framförallt...
Svar
7
· Visningar
430
Senast: KesoNeso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kemisk kastration?
  • Katter och spädbarn
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp