Vad gör vi? Del CXXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Haha!
Jag är pansexuell, det är ibland praktiskt ;)
MUOBU-asexual-pansexual-heart.jpg
 
🙄 Framförhållning vad är det? Jaha en dag för att rodda att eleverna får med sig allt de behöver. Känns extra surt då vi har haft väldigt få fall på skolan och noll smittspridningen på skolan. 😔 Det vore fint att veta hur det blir i vår med nationella prov osv.
 
Har fikapaus på jobbet, vilket i dagens läge bara betyder att jag stänger ner dokumentet jag jobbar på och slösurfar på Buke i en kvart medan jag dricker en kopp kaffe :D Är på ett strålande humör idag, trots allt. Det var frostigt och vackert när jag vaknade i morse (årets första minusgrader för oss!), solen skiner, i eftermiddag säger de att det ska snöa lite och jag insåg efter en titt i kalendern att den där efterlängtade julledigheten endast ligger 11 arbetsdagar bort. Herregud, det är ju jättesnart ju! :love:
Vi hade snö i morse, blev jätteförvånad för det spöregnade minst halva natten (sov dåligt, så hörde det). Är fortfarande lite kvar på tak och så, men på marken är det redan slask :(
Älskar inte snö, men i December får det gärna komma lite :)
 
Nu har jag bokat nytt bröllop för enbart närmsta familjen, beställt nya inbjudningskort, köpt presentkort på bokad anläggning till familjemedlemmar i julklapp till övernattningen och skickat ut meddelande till alla på den tidigare gästlistan att festen är inställd. Drog pandemi-kortet även fast anledningen är betydligt mer omfattande än så. Har inte känt mig så avslappnad sen innan vi förlovade oss. Nu kan vi ha en liten ceremoni som vi ville från första början, helt guilt-free dessutom eftersom alla är såååå förstående i dessa tider och skickar tusen hjärtan. Man vågar ju knappt säga det högt, men den här pandemin kanske inte kom helt olägligt för oss ändå.
 
Sitter pa jobbet och ar inte helt fokuserad, men har 2.5 timmar kvar av jobb - varav 1.5 ar moten. Har bestamt mig for att stanga av och baka morotskaka ikvall efter att ha jobbar typ 8-22 tre dagar i rad, sa att jag kan vara manniska imorgon ocksa!

Woop!
 
Nu har jag bokat nytt bröllop för enbart närmsta familjen, beställt nya inbjudningskort, köpt presentkort på bokad anläggning till familjemedlemmar i julklapp till övernattningen och skickat ut meddelande till alla på den tidigare gästlistan att festen är inställd. Drog pandemi-kortet även fast anledningen är betydligt mer omfattande än så. Har inte känt mig så avslappnad sen innan vi förlovade oss. Nu kan vi ha en liten ceremoni som vi ville från första början, helt guilt-free dessutom eftersom alla är såååå förstående i dessa tider och skickar tusen hjärtan. Man vågar ju knappt säga det högt, men den här pandemin kanske inte kom helt olägligt för oss ändå.

Så härligt att ni hittat något som känns bra för er! :heart Hoppas ni får en fantastisk dag! :love:
 
[
Nu har jag bokat nytt bröllop för enbart närmsta familjen, beställt nya inbjudningskort, köpt presentkort på bokad anläggning till familjemedlemmar i julklapp till övernattningen och skickat ut meddelande till alla på den tidigare gästlistan att festen är inställd. Drog pandemi-kortet även fast anledningen är betydligt mer omfattande än så. Har inte känt mig så avslappnad sen innan vi förlovade oss. Nu kan vi ha en liten ceremoni som vi ville från första början, helt guilt-free dessutom eftersom alla är såååå förstående i dessa tider och skickar tusen hjärtan. Man vågar ju knappt säga det högt, men den här pandemin kanske inte kom helt olägligt för oss ändå.

Vad bra att det löste sig! Hoppas ni får världens bästa bröllop :love:
Om ni sedan skulle vilja ha stor fest om några år är det ju bara att ha en! :)
 
Föräldrarna var just här och vi firade min födelsedag (som är imorgon) i förskott, blev lite kaosartat men när är det inte det! 😅
Fick ett par matlådor i present (plus en "kamin" sen tidigare) plus några kakor, hade längtat efter mammas mat 😋
Och några av mina julgrejer.
20201203_162757.jpg

Nu har jag en egen liten julgran! :D
 
Aktiv morgon. Har varit till konstnärshandeln och köpt duk. Därefter tillrett en julig frukost. Skapat en omröstning på insta story om bävern kan vara Justin Bäver känd från orten. Snodde ditt foto @Voeux hoppaokej. Kändes som ett bra mugshot 😅

Nu laddar jag för att dra ner och måla... vaknade 04 inatt efter en konstig dröm och började skissa 😅
04 är MORGON (visserligen tidig sådan), inte natt...... ;)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
60 588
Senast: Mia_R
·
  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
65 675
Senast: Scata
·
Relationer Visste inte var jag skulle lägga tråden, men moderator får flytta om den passar bättre någon annanstans. Jag hyr ju ut ett rum via...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
5 625
Senast: Wille
·
Fritid Är det någon som har eluppvärmda skosulor? Vilken sort/vilket märke använder ni och hur tycker ni de är? Hur fungerar de? Framförallt...
Svar
7
· Visningar
429
Senast: KesoNeso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp