Bukefalos 28 år!

Vad gör vi? Del CXXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Mer än lovligt förvirrad. Fick för mig att det var fredag. Bara torsdag ju! Hur kan jag missa en hel dag???! Planeringen när jag såg vad jag skulle göra var det verkligen i senaste laget. Ont i halsen har jag också och kroppen värker. Två hästar jag inte hunnit rida och som måste gå idag. Har en lektion som börjar om 20 min och inte hittar jag min pärm var har jag lagt den :rage:
Äter just nu en banan 🍌
 
Mer än lovligt förvirrad. Fick för mig att det var fredag. Bara torsdag ju! Hur kan jag missa en hel dag???! Planeringen när jag såg vad jag skulle göra var det verkligen i senaste laget. Ont i halsen har jag också och kroppen värker. Två hästar jag inte hunnit rida och som måste gå idag. Har en lektion som börjar om 20 min och inte hittar jag min pärm var har jag lagt den :rage:
Äter just nu en banan 🍌
Du ligger i lä 😁
Igår var jag stressad som fan. Inför allt som skulle ske idag.

Men det är ju på torsdag nästa vecka....
 
Jag ligger i sängen. Lyssnar på Flashback forever-podden igen och fnissade högt när de apropå spridning av en Flashback-tråd nämnde att den även dykt upp på ”... den här Buke-fal-os, hur fan uttalar man den sjuka hästsidan? Vi får nästan göra ett specialavsnitt om den. Jävlar vad mycket konstiga diskussioner det finns där”. 😅
 
Jag ligger i sängen. Lyssnar på Flashback forever-podden igen och fnissade högt när de apropå spridning av en Flashback-tråd nämnde att den även dykt upp på ”... den här Buke-fal-os, hur fan uttalar man den sjuka hästsidan? Vi får nästan göra ett specialavsnitt om den. Jävlar vad mycket konstiga diskussioner det finns där”. 😅
Vilket avsnitt? Känner att jag också måste lyssna på det ansvittet :rofl:
 
Förflyttning till Covidenhet tidigast 7/12. Tack för lite svar.

Nu måste jag bara jaga läraren för att se hur många pass som är minimi för att bli godkänd för VFU. Så jäkla surt om jag inte kan bli godkänd på utbildningen bara för att covid gör att jag inte kan ta ut semesterdagar som behövs för att lösa VFU 🤯
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
63 115
Senast: Mia_R
·
  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
67 343
Senast: Scata
·
Relationer Visste inte var jag skulle lägga tråden, men moderator får flytta om den passar bättre någon annanstans. Jag hyr ju ut ett rum via...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
6 001
Senast: Wille
·
Fritid Är det någon som har eluppvärmda skosulor? Vilken sort/vilket märke använder ni och hur tycker ni de är? Hur fungerar de? Framförallt...
Svar
7
· Visningar
455
Senast: KesoNeso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp