Vad gör vi? Del CXXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
I morse utförde jag en ultimat corona-shopping.

Mikrovågsugnen - som länge har varit halvkass - gick sönder helt igår. En fungerande mikro är ett måste i vårt kök, så den skulle ersättas snabbt.

I morse anlände jag till ICA maxi kl 7:08. Oväntat mycket folk som handlar vid den tiden ändå. Stegade bort till rätt avdelning. Valet stod mellan vit mikro på 20 liter a 699 kr, eller svart mikro (samma märke) på 25 liter a 899 kr. Efter ca 20 sekunder hade jag bestämt mig för den mindre vita. Betalade. Satt i bilen igen kl 7:18. Man kan VERKLIGEN säga att jag inte gjorde något onödigt under den shoppingturen...... :up:
 
Tog en lång mysstund med min Farbror Trul häst på eftermiddagen för att ladda batterierna. Har hur mycket som helst att läsa dels i böcker men även alla dessa artiklar. Är lite allergisk mot att läsa på en datorskärm, mina ögon blir väldigt trötta trots glasögon .. Men bit ihop kämpa på ✌

Även försökt få tag i min handledare, behöver hens hjälp inför två examinationer i Januari 😅🙄🤐
 
Det fick bli en riktig myskväll dagen till ära 🥰. Firar 8 år med sambon :love::heart. Massa god plockmat (vitlöksbaguette, variantkex, päron, apelsin, passionsfrukt, räkor, kräftor, cantadou vitlök och örter, lite hårdost, Brie, pepparsalami öl och Bacardi brezer watermelon :d:love: ) medan vi såg på Bonde söker fru, Kärlek åt alla och Mirakel, myyys 😍.
 
Det fick bli en riktig myskväll dagen till ära 🥰. Firar 8 år med sambon :love::heart. Massa god plockmat (vitlöksbaguette, variantkex, päron, apelsin, passionsfrukt, räkor, kräftor, cantadou vitlök och örter, lite hårdost, Brie, pepparsalami öl och Bacardi brezer watermelon :d:love: ) medan vi såg på Bonde söker fru, Kärlek åt alla och Mirakel, myyys 😍.

Åh vad härligt! :love: Jag och maken har årsdag veckan efter nyår och jag är helt tom på inspiration :banghead:
 
Så trött på alla som vill att man ska investera i aktier genom deras portal.
Jag anförtror inte en skojare med mitt kapital bara för han lovar enorma avkastningar.
man ska bara betala en lite avgift till dem.
Det är sådan scam så man häpnar att någon går på dem.
igår var det en idag tre.
de kan alla gå någon annanstans.
håller mig till banker.
 
Jag har just kommit på att det snart är 2021 och satt mig ned för att panikbestämma mig för vilka frön jag vill beställa och sätta i januari! Jag är nästan uppe i fyrahundra kronor jag inte har råd med. :arghh: Tror det vore klokt att sova på saken. Jag tänkter inte trycka på checkout förrän imorgon.
 
Åh, skjut mig! :banghead::banghead::banghead::banghead:
Har lyckats sova exakt 1 h inatt och nu måste jag jobba låååång dag på kalla lagret.
Snarkande sambo, emigrering till andra sovrummet, hund som kräktes och biljävel larmet gick på.
Kommer nog inte direkt vara en solstråle idag.
Vill bara dra täcket över huvudet och stanna där tills i mars typ.🛌
 
Åh, skjut mig! :banghead::banghead::banghead::banghead:
Har lyckats sova exakt 1 h inatt och nu måste jag jobba låååång dag på kalla lagret.
Snarkande sambo, emigrering till andra sovrummet, hund som kräktes och biljävel larmet gick på.
Kommer nog inte direkt vara en solstråle idag.
Vill bara dra täcket över huvudet och stanna där tills i mars typ.🛌
Hur kommer du orka dagen? Du brukar väl inte sova så bra på nätterna överlag? 1 timme är som om du jobbat natt då nästan :(
 
Hur kommer du orka dagen? Du brukar väl inte sova så bra på nätterna överlag? 1 timme är som om du jobbat natt då nästan :(
Nej, jag har sovit extra dåligt ett tag. Så det känns inte alls kul. Vi har en massa viktiga saker som bara måste bli gjorda idag. Jag får försöka sova mer imorgon. Men just nu känns det lite som att bestiga Mount Everest. Blir skönt när vi landar hemma ikväll! :heart
 
I natt fick jag lite bättre sömn än de senaste 5 nätterna. I dag ska jag hålla i någon form av möte/seminarium/lektion om kemikalier. Inte superpepp.
Men först 2 timmar möte. Inte superpepp.

Ska även ha någon form av visning för ett gäng arkitekter, inte superpepp och hoppas de inte ställer någon fråga om just arkitektur :D
Så i dag blir en fullspäckad dag, dock planerat fullspäckad istället för kaos och springa kors och tvärs på tusen bollar samtidigt. Halvpepp på det.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
47 48 49
Svar
973
· Visningar
27 986
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
799
Småbarn Vår lilla dotter på 2 år har väldigt mycket, väldigt tjockt och väldigt långt fint hår. I nacken har hon lockar. Hon har dock börjat...
2
Svar
35
· Visningar
1 614
Senast: gulakatten
·
  • Låst
Tjatter Chill katt chillade imorse: Själv måste jag jobba ett tag till men sedan blir det att attackera lilla gräsmattan (den stora fixades...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
77 299

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp