Vad gör vi? Del CXXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har en kollega som bara brukar ha på golvvärmen i badrummet som enda värme under vintern i sin lägenhet. :cautious:

Det hade nog räckt för mig också med tanke på att man i lägenhet ofta får värme från lägenheterna runtom :D
Jag har golvvärme igång i hallen och ena toaletten, ett element igång i andra badrummet och ett element igång i vardagsrummet. Sen kanske dottern har ett element igång i sitt rum. Övriga rum får klara sig :p
 
Åker bil, ska köpa hönsmat, en lampa och sedan lämna över en treårspresent. Kommunicerade med en annan människa fram till 01, sen hade jag svårt att somna och sen vaknade barnet vid 03 och behövde pysslas om.

Zombie idag.
 
Åkte tidigt till ICA maxi i morse. Var där kl 8:30 tillsammans med ett fåtal andra kunder. Fick handlat ett par julklappar och lite mat. Skönt när man för en gångs skulle kan handla utan att känna paniken i kroppen.... Jag köpte bland annat underbara virvateller. Två stycken 2-pack, så nu hänger de och virvlar i tre olika fönster..... :love:

Nu ska jag städa lite. Sedan ska jag göra en kakdeg och baka ut en massa kanelänglar (eller hjärtan, eller vad det nu blir). Förmodligen kokar jag en omgång knäck idag också, och så har jag surdegsbröd på jäsning. Mycket på gång :) !
 
Köpte ett par kryckor nu, skitjobbigt att hoppa omkring på ett ben hemma ju. Man ska kunna belasta den opererade foten på hälen men det gör för ont för mig, känns som att det kommer att ta lång tid att kunna gå på foten :(
Hoppas inte leveransen tar allt för lång tid bara, valde till hemleverans i alla fall så sambon inte behöver hämta ut ännu ett paket åt mig 🙈
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Chill katt chillade imorse: Själv måste jag jobba ett tag till men sedan blir det att attackera lilla gräsmattan (den stora fixades...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
75 282
Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 771
Senast: ako
·
Kläder & Bli fin Vill ha kort hår! Och inte sådär "låtsaskort" typ till axlarna eller så, utan kort på riktigt. Har efter något år(!) av velande bestämt...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
6 245
Senast: zarmino
·
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 359
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundrädda
  • Akvarietråden IV
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp