Vad gör vi? Del CXXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Så tog lite längre tid än vanligt men nu är jag p jobbet. Riktigt helt megaseg i både skalle och kropp men kna lika gärna vara det här som hemma.

Flyttat på lite möten för riktigt så okej känner jag mig inte. Åkte hemifrån glömde dator.
Kom hem gick på toa och var sen på väg ut till bilen och sätta mig UTAN dator :rofl:

Nu är allt på plats iallafall även jag :D Bara ta tag i det.

Hoppas resten av dagen blir bättre
 
Utöver IT strul och avstängd kaffeautomat så är jag aningens trött på mitt jobb idag. Jag arbetar alltså för organisation X, som går under organisation Y, som går under organisation U. I min egen organisation är allt uppdelat i regioner, men jag sitter i en region och arbetar för en annan. Så jag sitter alltså med i möten med organisation U där allt är så övergripande att ingenting gäller mig, även i möten med organisation Y där allt är övergripande och inte gäller mig, även på min avdelning inom organisation Y där saker gäller mig lite mer men ändå ganska lite. Sedan sitter jag med på möten i regionen som jag fysisk befinner mig i, men inte arbetar för, eftersom jag har min arbetsplats här. Inget där gäller mig förutom kaffeautomaten då. Sen sitter jag med möten i den regionen som jag faktiskt arbetar för, där gäller ingenting mig heller eftersom även de är uppdelade i organisation Y och X och jag är den enda från organisation X i gruppen. Så jag fattar inte vad de gör och de fattar inte vad jag gör. Så när jag väl behöver hjälp med något och faktiskt hör av mig till någon som har exakt samma tjänst som jag, fast i en annan region, så får jag svaret "Vi gör lite olika regionerna emellan".

😅

På det här då en inskolning på distans.

Jag känner att jag behöver julledigt nu.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
47 48 49
Svar
960
· Visningar
27 738
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
798
Småbarn Vår lilla dotter på 2 år har väldigt mycket, väldigt tjockt och väldigt långt fint hår. I nacken har hon lockar. Hon har dock börjat...
2
Svar
35
· Visningar
1 614
Senast: gulakatten
·
  • Låst
Tjatter Chill katt chillade imorse: Själv måste jag jobba ett tag till men sedan blir det att attackera lilla gräsmattan (den stora fixades...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
77 292

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra blötmat
  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp