Vad gör vi del CXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jo vilket jag absolut förstår men det måste man ju inte belasta den "vanliga" linjen om, det förstör för oss andra som vill komma fram till ssk......=(.
Som du skrev i det första inlägget trodde jag att du menade att du ringde ett nummer för just vaccinationsbokning. Hur är det meningen att bokning av vaccinering ska funka hos er då? Jag vet att mamma (Skåne) bokade sin tid digitalt.
 
Jo vilket jag absolut förstår men det måste man ju inte belasta den "vanliga" linjen om, det förstör för oss andra som vill komma fram till ssk......=(.
Så där är min VC också. För att få tid brukar jag börja ringa 07.58, och så serieringer jag bara. I bland öppnas växeln redan 07.59.30 ish så då gäller det att ligga på.
Inte för att jag får tid för det... Nejnej, då brukar det var oj och hum och vadskavigöra, vi har tid om tre månader?

Sååå... Jag ringer alltid direkt till min husläkare. Allt annat är stolleprov. :angel: Husläkaren klämmer in mig inom 2 veckor i alla fall :up:
 
Test i eftermiddag då. Hoppas verkligen att jag är negativ så jag blir "utsläppt" så fort som möjligt ur min karantän. Allt blir ju bökigt.... Maken ska ju inte heller träffa någon såklart då, men mat behöver vi eftersom jag (vi) missade helgens veckohandling. Tack och lov erbjuder ICA maxi på orten hämtning i butik (utanför vid bilen), så jag har lagt en order så vi kan hämta lite nödvändigheter (plus glass ;)) imorgon bitti :up: . Jag känner mig verkligen inte särskilt sjuk....
 
Har precis tryckt på överfallslarmet för första gången sedan jag krävde att det skulle finnas.
En uppenbart påverkad person har lyckats komma in på skolan trots att alla skaldörrar är låsta och härjar runt och skriker, rotar i sopor, har tagit ett brev, och knackar på alla dörrar som går. Hen har inga skor och inget på sig på överkroppen. När jag gick för att kolla vad det skreks om började hen skrika åt mig att hen skulle rasera "herraväldet" och att hen skulle "pissa, men inte på lotradetten, jodå!" samt något om att tiden är en konspiration. :cautious:

Orkade inte med att försöka lotsa ut ännu en sådan här person, som jag brukade innan jag fick överfallslarmet, så nu använde jag det i stället :up: Tog dock säkerhetsvakterna (är det såna som kommer?) 20 minuter att anlända. Inte superimponerande, i det fall att det faktiskt är akut :confused:
 
Grattis på födelsedagen @Voeux 😍🥂

Skål för det nya, vuxna livet! Skål för att sitta hemma och delta i Melodikrysset på lördagsmorgonen istället för att bara få höra det som bakgrundsbrus på taxins radio när man slutligen beställt en bil hem efter en alldeles för blöt och dyr kväll! SKÅL!
 
Uppfinner mat.

Gjorde en alldeles för stark tomatsoppa igår. Idag har jag tagit resterna av den och hävt i lite brynt kyckling. Alltihop kokar nu på spisen och jag ska koka nån sorts pasta till.
Hoppas det blir ätbart. Har noll matlust men måste ju äta.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Fick ett samtal i förrgår från en kvinna som utgav sig från att vara från Telia. Hon gav mig ett erbjudande där jag som gammal kund...
2
Svar
34
· Visningar
1 571
Senast: Görel
·
IT & mobiler Hjälp! Sitter på jobbet med en jäkel till excelblad som jag kämpade och googlade med hela eftermiddagen igår och har inte lust med att...
Svar
5
· Visningar
535
Senast: gulan
·
Fordon På jobbet har vi en liten elbil, men som egentligen är registrerad som motorcykel. En Addax är det. Igår var jag till besiktningen med...
2
Svar
34
· Visningar
3 389
Senast: lundsbo
·
Tjatter På grund av brist på ork tror jag att jag kommer att fira jul med katten i år i min stuga istället för med familjen på en annan ort. Men...
Svar
11
· Visningar
627

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp