Vad gör vi? Del CXXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
IMG_20210714_161721288_HDR.jpg

Morrhoppan är glad att hon kan ligga på balkongen under stolen när de fläktar i skuggan ❣️ Hon är nöjd med att matte köpte godare mat 😆 Tror hon konspirerar med Kung Puck för han är sjukt bortskämd och nu försöker han nog lära Morrhoppan 🤨

Hästarna fick komma in dags att vända på dygnet för dem. Trulis sprang fram och tillbaka och ropa på matte. Sen när han kom in drog han i sig en halv hink vatten trots att han har vatten ute som byts varje morgon. Sen stod han i sitt sovhörn och snarka för sig själv en timme senare när jag kolla in 😅 Farbror han är väldigt tydlig med vad han tycker .. Nu ska matte lägga sig på soffan framför fläkten 🥴 Mår illa av värmen ..
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Lägenheten ovanför mig har fått nya boende. Vet att jag tidigare har skrivit om mitt lyhörda hus och att det hörs särskilt mycket från...
12 13 14
Svar
272
· Visningar
22 621
  • Låst
Tjatter Vi har varit ute på sjön och fikat (en del fiskade också). Kisse fick vara hemma hos husse på sin upphöjda position ovanpå vitrinskåpet:
99 100 101
Svar
2 015
· Visningar
77 092
Senast: Rosett
·
Tjatter Äntligen är det dags att börja öppna alla våra adventskalendrar! :bump: Spänningen är olidlig, blir det en till IKEA-kalender hemma hos...
36 37 38
Svar
754
· Visningar
33 865
Senast: Hajfisk
·
Hundträning Är det någon som har förslag på övningar eller tricks att träna på inomhus? Jag är nyligen ryggopererad och ska ta det lugnt nu några...
Svar
15
· Visningar
845
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp