Bukefalos 28 år!

Vad gör vi? Del CXXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Men ååh! Jag missade att ställa ut soptunnan, igen! Jag missar alltid när det bara är ettan som ska tömmas.. Hade ju varit bra att få den tömd så det inte börjar lukta i värmen. Nåja, den är inte i närheten av full så jag får klara mig. Bilen har redan kört förbi..
 
Funderar på hur länge jag ska vara rutig :confused:
20210715_070412.jpg
Det är sen den allergiska reaktion jag fick av plåstret som höll fast infarten på akuten.
 
Katten ratade sin blötmat idag, säkert för han fått smak på makrill 🙂

Lite läskigt med katter, man hör dem inte gå. Ja är lite katträdd ska tilläggas

Tro mig, de kan klampa på som elefanter om de vill :D Är man djurvan är inte katter så komplicerade.

Bra att komma ihåg är att om de rullar upp magen kan de vara gosiga och vill bli klappade... men de kan också slå över då och gå över till lite halvattack eftersom en katt som lägger sig på rygg inte är undergiven som en hund. Den ser bara till att ha tillgång till ALLA vapen samtidigt :angel: :laugh:
 
Tro mig, de kan klampa på som elefanter om de vill :D Är man djurvan är inte katter så komplicerade.

Bra att komma ihåg är att om de rullar upp magen kan de vara gosiga och vill bli klappade... men de kan också slå över då och gå över till lite halvattack eftersom en katt som lägger sig på rygg inte är undergiven som en hund. Den ser bara till att ha tillgång till ALLA vapen samtidigt :angel: :laugh:
Haha...ja, när min katt galopperar förbi DUNDRAR det i marken..... Jag kan aldrig fatta hur någon som väger ca 6 kg (ja, han är STOR!) kan låta så mycket..... :nailbiting: :D

När min rullar över på rygg får man VERKLIGEN se upp. Man brukar hinna med att klia/klappa ett gånger innan han grabbar tag med klorna runt armen, sprätter med bakbenen och bits... :nailbiting: Jag har en rätt vild katt, kanske ska tilläggas...... :D
 
Haha...ja, när min katt galopperar förbi DUNDRAR det i marken..... Jag kan aldrig fatta hur någon som väger ca 6 kg (ja, han är STOR!) kan låta så mycket..... :nailbiting: :D

När min rullar över på rygg får man VERKLIGEN se upp. Man brukar hinna med att klia/klappa ett gånger innan han grabbar tag med klorna runt armen, sprätter med bakbenen och bits... :nailbiting: Jag har en rätt vild katt, kanske ska tilläggas...... :D

Isis klampar verkligen... och hon väger ca 4kg men låter som om hon väger 40 ibland! :cautious:
 
Men ååh! Jag missade att ställa ut soptunnan, igen! Jag missar alltid när det bara är ettan som ska tömmas.. Hade ju varit bra att få den tömd så det inte börjar lukta i värmen. Nåja, den är inte i närheten av full så jag får klara mig. Bilen har redan kört förbi..

Kan du få någon automatisk sms-påminnelse från hämtaren? Utan den så hade jag nog missat 7 av 10 gånger ungefär... men någon gång har jag missat även med sms-påminnelsen. :o
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 280
Övr. Hund Jag har en pomeraniantik på 6 år, som är en väldigt känslig individ. Det har tagit fram tills i år att få henne trygg nog att vara ensam...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 950
Senast: lilstar
·
Hemmet Lägenheten ovanför mig har fått nya boende. Vet att jag tidigare har skrivit om mitt lyhörda hus och att det hörs särskilt mycket från...
12 13 14
Svar
272
· Visningar
22 957
  • Låst
Tjatter Vi har varit ute på sjön och fikat (en del fiskade också). Kisse fick vara hemma hos husse på sin upphöjda position ovanpå vitrinskåpet:
99 100 101
Svar
2 015
· Visningar
77 662
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp