Vad gör vi? Del CXXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.

athena_arabians

Trådstartare
Såpskurar altanen :up:

IMG_20210808_145725_849.jpg

Isis fick span på en fågel när hon satt på kylen jag har på altanen :laugh:
 
De ljuva livet när man ska ta färja 02.30 😬😴 Hmpft göra sista rycket nu sen ikväll ska vi köra Morrhoppan ❤️ Lilla bebisen har lite dåligt samvete över att hon ska behöva bo borta en vecka där hon aldrig varit .. Samtidigt som jag vet att de är de bästa för henne..
 
Orimligt trött. Men jag har lyckats köra ett par kärror ved och staplat ungefär lika mycket.
Gårdagens kalas tog nog på både mig och hunden. Men hunden blev bortskämd. Han fick godbitar vid bordet och en väldigt massa klappar. Jag fick frågan om han inte skulle få flytta till grannkommunen med ett par av gästerna ;)
Jag tappade honom ur sikte några gånger men det var enkelt. Bara att titta sig runt bordet och se vilka gäster som satt och tittade ner mot golvet. De pratade med Torsten :D

Klyven är nu uppställd på sin plats och jag har fått ett fönster att glasa och kitta. Så projekt saknas verkligen inte. Ska bara orka allt också.
 
Ridit, trött, glömt att äta.
Ska hem och äta räkor med mamma, det känns välbehövligt. :love:

Jobb hemifrån imorgon och sedan tre sista (??) dagarna på jobbet. Sedan semester och sedan plugga. Fortfarande ingen återkoppling från HR, inte alls förberedd på plugg, är verkligen inte redo för den här högen av livsförändringar jag dragit igång :arghh:

(men i det långa loppet är det nog väldigt bra)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Matte har sjukstuga och Isis leker klätterapa.
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
64 211
  • Låst
Tjatter Isis med sin regnbågsleksak. Det kändes lämpligt idag när det är Falun Pride.
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
71 651
Senast: Unafraid
·
  • Låst
Tjatter Årets första VGV! Jag har just bränt in den nya ugnen och försöka mig på att göra börek (pga särbon, han köpte det på Lidl och tyckte...
99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
72 483
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ Jag satt vid datorn och lutade mig bakåt. Plötsligt blev jag jätteyr. Jag fick panik och rusade upp. Tänkte att jag behövde ta mig ut ur...
2
Svar
22
· Visningar
1 798
Senast: Wille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Annonsera mera VII
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp