Bukefalos 28 år!

Vad gör vi? Del CXXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fast ni diskade ju inte iaf :rofl:

Haha nä har sparat film på när grannen går in till krogen i huset och bara "öhm kan ni hjälpa oss att diska vår disk"?
De bara "absolut"
En stund senare ".....vad är det som luktar"

:rofl:

Killarna som äger krogen är syrianer. Tror aldrig att de kommer testa denna traditionsenliga rätt. Vi satt även i baren och och bartendern "vad ÄR det som luktar"??
 
HAAAAAhahahahaa, surströmming och snaps, fyfan vilket helvete!

Nej men var sjuk i typ två veckor efter detta. Sanerade mig själv efter spy-incidenten och gick och la mig på morgonsidan. När jag vaknade kände jag att allt ändå stank i lägenheten. Fattade inte varför eftersom vi käkat på balkongen och diskat på krogen. Gick runt och sniffade men kunde inte fatta VAD som luktade. Kom sen på att det måste vara JAG i egen hög person. Insåg därefter att jag hade en liten slinga med surströmmings-spya i håret???

Ett av livets lägsta moments. Har inte käkat surströmming och har definitivt inte druckit snaps efter detta.. Grannen hade regnkläder på sig för att skydda sig mot lukten. Dessa hade hon gått och lagt sig med när hon kom hem under morgonsidan. Vaknade alltså i regnkläder, mössa och stövlar morgonen därpå.
 
Nej men var sjuk i typ två veckor efter detta. Sanerade mig själv efter spy-incidenten och gick och la mig på morgonsidan. När jag vaknade kände jag att allt ändå stank i lägenheten. Fattade inte varför eftersom vi käkat på balkongen och diskat på krogen. Gick runt och sniffade men kunde inte fatta VAD som luktade. Kom sen på att det måste vara JAG i egen hög person. Insåg därefter att jag hade en liten slinga med surströmmings-spya i håret???

Ett av livets lägsta moments. Har inte käkat surströmming och har definitivt inte druckit snaps efter detta.. Grannen hade regnkläder på sig för att skydda sig mot lukten. Dessa hade hon gått och lagt sig med när hon kom hem under morgonsidan. Vaknade alltså i regnkläder, mössa och stövlar morgonen därpå.
Tycker att jag minns när du berättade om detta...... Det var inte SÅ hemskt länge sedan, va.... :D ??
 
Precis landat i soffan med en smörgås och 3 hundar.
Sambon är på grabbkväll och jag passade på att testa göra plommonkräm. Attans vad god den blev. Lite imponerad av mig själv här faktiskt. Är ju inte mycket för att baka mm och aldrig testat. :D

Slötittar på Tarzan och dreglar lite över Skarsgårds kropp. Resten av filmen är inte mycket att hänga i granen
 
Ätit italienska mackor så magen står i fyra hörn. Katten är sur eftersom hon inte anser att middagen var tillräcklig och nattmackan minimal. :rage:

Lagt lite disk i blöt och väntar på att vattnet ska svalna lite. Idag ska jag i säng vid midnatt så jag pigg och glad imorgon kan putsa fönster.
 
Tänk att min fantastiska lillebror redan är 31 år 😳🥰💞🥳. Blev en trevlig kväll med mammas underbart goda smörgåstårta med bla ostskivor formade som hjärtan i garneringen, Prinsesstårtan jag vann som också var himla god (mycket tårta dagen till ära 😅😋😍), en underbar bukett blommor 😍 och fina presenter 🥳.
Brorsan hade en personlig presentöppnare 😅🥰. Sen ville pojken att faster skulle titta på barnprogram med honom och kröp upp I mitt knä en stund 🥰 innan han satte sig bekvämt under en filt och myste, älskade gullunge 💞.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Matte har sjukstuga och Isis leker klätterapa.
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
66 453
Hemmet Bor sen ett år tillbaka i en BRF som är en gammal herrgård, omgjort till 14 lägenheter. Delar av parken som hör till är omgjord till...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
6 445
  • Låst
Tjatter Isis med sin regnbågsleksak. Det kändes lämpligt idag när det är Falun Pride.
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
73 870
Senast: Unafraid
·
  • Låst
Tjatter Årets första VGV! Jag har just bränt in den nya ugnen och försöka mig på att göra börek (pga särbon, han köpte det på Lidl och tyckte...
99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
73 524
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • När den sista dagen kommer ...
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Hingstar som dött, 2024.
  • Tungband

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp