Bukefalos 28 år!

Vad gör vi? Del CXXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Skrattar även åt att min granne tog denna bild på mig och la upp i det offentliga ljuset 😂😂

05A0C67A-9A9E-4E31-B21A-6EE857A0DCC3.jpeg
 
Ett sorgligt butiksdött och ”tomma lokaler” -centrum Vetlanda. Och varför verkar, trots butiksdöden, alla frisörer och några till överleva och frodas på dessa orter? Går alla människor i dessa småorter till frissan 3 gånger i veckan? Som stöd, av tristess eller för att de är de enda som fattat på riktigt hur viktigt det är att vara nystajlad i håret?

Många tankar, en lördagkväll i Småland.
 
Oh det finns fler än mig som kräks som en gris :angel:

För mig är det typ som rysk roulette. Antingen mår jag super och har energi till alla möjliga projekt dagen efter eller så börjar jag spy kl 5 på morgonen och slutar kl 18 på kvällen.

Jag har inget mellanting som att bli lite sliten eller seg. Antingen döende eller äckligt pigg

EXAKT så! Mina bakfyllor har till och med ett eget namn, känt bland alla de jag festat regelbundet med; harakiri-bakfylla. Som mest kräks jag varje kvart, no joke. Min galla är tuktad något så in åt helvete. :laugh:

Kommer aldrig förstå hur det är att ta en promenad, lite sömn och lite pizza och sen vara kurerad!
 
EXAKT så! Mina bakfyllor har till och med ett eget namn, känt bland alla de jag festat regelbundet med; harakiri-bakfylla. Som mest kräks jag varje kvart, no joke. Min galla är tuktad något så in åt helvete. :laugh:

Kommer aldrig förstå hur det är att ta en promenad, lite sömn och lite pizza och sen vara kurerad!

Har bara kräkts vid ett tillfälle bakfull. Då hade jag dock käkat surströmming en masse. Kan ha varit livets äckligaste moment. Surströmmings-spya. Smaka på ordet. FY FAAAAAAAAAAN 🤢

Edit: Hade iofs även avslutat natten med att blanda surströmmingsspad med snaps till en ”sängfösare”. Klassar fortfarande detta som livets sämsta idé
 
Oh det finns fler än mig som kräks som en gris :angel:

För mig är det typ som rysk roulette. Antingen mår jag super och har energi till alla möjliga projekt dagen efter eller så börjar jag spy kl 5 på morgonen och slutar kl 18 på kvällen.

Jag har inget mellanting som att bli lite sliten eller seg. Antingen döende eller äckligt pigg
Jag brukar också kräkas när jag är bakis, eller dricker ens liiite för mycket. Så... jag dricker därmed rätt sällan!
 
Har bara kräkts vid ett tillfälle bakfull. Då hade jag dock käkat surströmming en masse. Kan ha varit livets äckligaste moment. Surströmmings-spya. Smaka på ordet. FY FAAAAAAAAAAN 🤢

Edit: Hade iofs även avslutat natten med att blanda surströmmingsspad med snaps till en ”sängfösare”. Klassar fortfarande detta som livets sämsta idé

Fast ni diskade ju inte iaf :rofl:
 
Ett sorgligt butiksdött och ”tomma lokaler” -centrum Vetlanda. Och varför verkar, trots butiksdöden, alla frisörer och några till överleva och frodas på dessa orter? Går alla människor i dessa småorter till frissan 3 gånger i veckan? Som stöd, av tristess eller för att de är de enda som fattat på riktigt hur viktigt det är att vara nystajlad i håret?

Många tankar, en lördagkväll i Småland.

Jag jobbade kring Vetlanda för lite mer än ett år sedan... det är inte party där kan vi väl säga.

Edit: Men korven från Stensåkra är god.
 
Ett sorgligt butiksdött och ”tomma lokaler” -centrum Vetlanda. Och varför verkar, trots butiksdöden, alla frisörer och några till överleva och frodas på dessa orter? Går alla människor i dessa småorter till frissan 3 gånger i veckan? Som stöd, av tristess eller för att de är de enda som fattat på riktigt hur viktigt det är att vara nystajlad i håret?

Många tankar, en lördagkväll i Småland.
Finns det någon stort köpcenter utanför vetlanda?
 
Har bara kräkts vid ett tillfälle bakfull. Då hade jag dock käkat surströmming en masse. Kan ha varit livets äckligaste moment. Surströmmings-spya. Smaka på ordet. FY FAAAAAAAAAAN 🤢

Edit: Hade iofs även avslutat natten med att blanda surströmmingsspad med snaps till en ”sängfösare”. Klassar fortfarande detta som livets sämsta idé

HAAAAAhahahahaa, surströmming och snaps, fyfan vilket helvete!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Matte har sjukstuga och Isis leker klätterapa.
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
66 481
Hemmet Bor sen ett år tillbaka i en BRF som är en gammal herrgård, omgjort till 14 lägenheter. Delar av parken som hör till är omgjord till...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
6 450
  • Låst
Tjatter Isis med sin regnbågsleksak. Det kändes lämpligt idag när det är Falun Pride.
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
73 898
Senast: Unafraid
·
  • Låst
Tjatter Årets första VGV! Jag har just bränt in den nya ugnen och försöka mig på att göra börek (pga särbon, han köpte det på Lidl och tyckte...
99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
73 537
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp