Vad gör vi? Del CXXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Många trötta denna lördag läser jag.
Själv är jag vansinnigt trött nu. Tuff vecka med nytt jobb, rätt rörig introduktion.
Idag till Vingåker i hopp om bilköp, men säljaren var lite suspekt och kopplingen tog väl högt..
Sen Eskilstuna då för kebab och shopping när vi ändå var så nära.
Nu blir det soffhäng, zzzz
 
Wrap halloumi
 

Bifogade filer

  • 20210904_174438.jpg
    20210904_174438.jpg
    293,7 KB · Visningar: 17
Så knäppt, snabbtesten är ju så smidiga att det går utmärkt att ta ett eller flera per dag. Risken att det skulle missas ett positivt fall på det viset måste vara försvinnande liten.
Jag blev lite nyfiken och surfade in på Folkhälsomyndigheten..... Som jag läser det, är det i första hand PCR-test genom vården som man ska ta om man har covid-symtom/förkylningssymtom, eller.... :confused: ??

https://www.folkhalsomyndigheten.se...ing-och-smittsparning/testa-dig-for-covid-19/
 
Köpte ny mobil.

satte mig för att föra över allt från gamla luren. Funkade klockrent. Till jag skule installera bankID. Då krävdes bankdosa. Den hade slut på batteri. Jahapp. Bara att boka tid på lilla bankkontoret för att få ny.

Jag loggade in på internetbanken med bankID på datorn men för att bekräfta bankID behövdes dosan. Morr. Jag använder aldrig dosan och det var säkert fyra år sedan jag senast behövde installera bankID i en mobil senast.
Varför boka tid på banken? Byt batteriet hemma.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Vad gör ni personligen för att minska ert beroende av importerad eller miljöfarlig energi? Min plan är att klara mig främst på...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 557
Senast: manda
·
Relationer Hur gör man? Jag tog pension förra året och trivs bra, men då de flesta av mina vänner fortfarande jobbar så har jag för avsikt att...
Svar
3
· Visningar
367
IT & mobiler Jag ska sätta ihop en massa bilder till en film samt ha med en känd låt. Hur gör jag då? Finns det ngt program eller hur gör folk? Helt...
Svar
3
· Visningar
259
Senast: sicx
·
Tjatter Jag har alltid velat bo på landet. Nu har vi så smått börjat planera för en sådan flytt. Än så länge är vi alldeles i uppstart; dvs vi...
2
Svar
27
· Visningar
1 343
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp