Vad gör vi? Del CXXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
C482CE53-D9A6-46A9-9FDF-660A37A81227.jpeg

Har haft besök :love: Nu har jag traumaterapi med katten :laugh:
 
Läser gamla nummer av tidsskriften Kritiker och blir allmänt less på det pretentiösa. Jag älskar det egentligen, men ibland blir det för mycket även för mig..
 
Färdig i stallet och är galet trött. Blev en riktigt trevlig uteritt i det fina vädret, men märks att man är ringrostig när man blir trött i röva snabbt :cautious: Men gud vilken trevlig dag jag har haft, nu spinner tankarna vidare på att faktiskt ta tag i att börja rida ordentligt igen, så mysigt att pyssla med gammeltanten jag fick rida :love:
 
Sitter vid datorn och fixar lite bilder, dricker juice och har det bra. Tycker det är kul att min äldsta dam alltid ser så otroligt lycklig ut när hon springer. Aldrig ansträngd eller så, utan bara glad, glad och ännu mer glad.

Det gor Tate ocksa:heartlyckan i livet ar att springa. Bara att ta langa loopar och stracka ut sprinter kroppen ... aven om sprinter kroppen inte ar lika extrem som hos dina tjejer, handlar malle hjarnan mest om att springa. Helst efter en boll ... men att bara tokspringa ar ocksa harligt. :p
 
Trött, men kanske inte så konstigt hektiskt vecka med mycket plugg och annat som tagit tid.Skulle behöva läsa lite idag med egentligen men de får nog vänta en stund isåfall om inte annat så har jag ju imorgon med 🤷 Kanske bra och vila huvudet lite.

Sen fortsätter nog titta på tv en stund 😅
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Vad gör ni personligen för att minska ert beroende av importerad eller miljöfarlig energi? Min plan är att klara mig främst på...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 557
Senast: manda
·
Relationer Hur gör man? Jag tog pension förra året och trivs bra, men då de flesta av mina vänner fortfarande jobbar så har jag för avsikt att...
Svar
3
· Visningar
372
IT & mobiler Jag ska sätta ihop en massa bilder till en film samt ha med en känd låt. Hur gör jag då? Finns det ngt program eller hur gör folk? Helt...
Svar
3
· Visningar
259
Senast: sicx
·
Tjatter Jag har alltid velat bo på landet. Nu har vi så smått börjat planera för en sådan flytt. Än så länge är vi alldeles i uppstart; dvs vi...
2
Svar
27
· Visningar
1 346
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp