Vad gör vi? Del XCV

Skulle lite snabbt logga in på facebook för att lägga in en annons men något gick fel och nu har jag istället två konton :arghh:. Fattar inte att det ska vara så krånglig sida :down: och fyra vänförfrågningar redan men de borde väl se att jag har kvar mitt gamla konto och fatta att jag av misstag råkat starta en ny?!
Och nån annons har jag inte fått till. Herre jävlar, kanske lika bra att sätta upp lappar som på DEN GAMLA GODA TIDEN.
 
Full rulle här!
På vägen hem från jobbet, så ringde jag och bokade upp lokalen för alla datum vi har månadsmöten i föreningen för 2019. Lika bra att ta hela året på en gång. Så nu är det prel. bokat iaf.:banana:
Hände en "olycka" sista biten hem från bussen :turd: så det blev att snabbt springa in i duschen och byta allt:wtf:. :devil:IBS-mage!:mad:
Min sk BS kom, drack kaffe och stack. Nu har hen dessutom semester i 4 veckor...O_o Funderar ibland på varför jag har en BS, hen gör ju inget när hen är här. Och varför jag har en KP, som aldrig vill göra det jag vill:confused:
Så jag blev flyförbannad och satte gång en saffransdeg, så nu jäser den. Under tiden den jäser, så har jag "bokat" 2 nya kamphonor från Thailand:love::love::love: De kommer i mitten av januari hit till Sverige:banana:
 
Full rulle här!
På vägen hem från jobbet, så ringde jag och bokade upp lokalen för alla datum vi har månadsmöten i föreningen för 2019. Lika bra att ta hela året på en gång. Så nu är det prel. bokat iaf.:banana:
Hände en "olycka" sista biten hem från bussen :turd: så det blev att snabbt springa in i duschen och byta allt:wtf:. :devil:IBS-mage!:mad:
Min sk BS kom, drack kaffe och stack. Nu har hen dessutom semester i 4 veckor...O_o Funderar ibland på varför jag har en BS, hen gör ju inget när hen är här. Och varför jag har en KP, som aldrig vill göra det jag vill:confused:
Så jag blev flyförbannad och satte gång en saffransdeg, så nu jäser den. Under tiden den jäser, så har jag "bokat" 2 nya kamphonor från Thailand:love::love::love: De kommer i mitten av januari hit till Sverige:banana:
Det positiva är att när du blir förbannad -då hänger det saker :d
 

Liknande trådar

Svar
816
· Visningar
43 130
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
20 000
Senast: Mkb
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
108 071
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp