Vad gör vi? Del XCV

Det var 3 för 2 på Lindex, så jag köpte en tröja till min yngste systerson med. Å nej, jag måste göra ett tryck till :D Undrar vad jag ska trycka på den. Han älskar traktorer och Nicke Nyfiken, kanske ska försöka göra något med det? Nicke blir svårt, för svårt för mig i dagsläget tror jag. Har nog ingen brun vinyl heller.. Annars hade det varit perfekt. Han är bara 1,5 år så jag tror inte han bryr sig så mycket egentligen.
 
Sitter bredvid en kille på tuben som luktar starkt av persilja och braj. Skum mix. Persiljedoften är verkligen framträdande. Och brajet ligger liksom som en söt baston som man kanske skulle sagt på parfymspråk.
 
Det var 3 för 2 på Lindex, så jag köpte en tröja till min yngste systerson med. Å nej, jag måste göra ett tryck till :D Undrar vad jag ska trycka på den. Han älskar traktorer och Nicke Nyfiken, kanske ska försöka göra något med det? Nicke blir svårt, för svårt för mig i dagsläget tror jag. Har nog ingen brun vinyl heller.. Annars hade det varit perfekt. Han är bara 1,5 år så jag tror inte han bryr sig så mycket egentligen.

Det har de typ alltid på basplaggen:)
 
Står i kö till second hand. Det är kallt!
Imorgon ska jag jobba. Några timmar bara, men det blir några kronor extra.
 

Liknande trådar

Svar
815
· Visningar
43 071
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
19 999
Senast: Mkb
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
108 067
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp