Vad gör vi? Del XCVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag sitter och laddar for att stiga in i duschen ... och vantar pa att det ska bli varmt nog i husbussen for att kunna vandra runt naken och lagom blot en stund.:angel:

Jag forundras fortfarande med vilken kraft Mallen brutit ner en "baby gate" jag satt upp for att halla honom pa ett begransat utrymme i gar kvall nar nagon (nagra) forsokte ta sig in. Det blir ingen mer baby gate, men det blir special traning for den lille sa han kan vara los i hela bussen utan att grejor blir lite soggiga efter att han burit runt dem en stund.

Har i landet ar det dock helt okay om nagon forsoker bryta sig in och rana oss och han biter :sneaky: ... men jag har svart att tro att nagon ar sa dum att de verkligen gar in nar de hor honom.:p
 
Tog en promenad ner till Ica, handlade lite och hämtade ut ett paket:sneaky:
Städade pumparna i stora karet, fulla med :turd: igenO_o
Ska kvällsfika med dumburken och natta zooet.
Ska åka till Ikea i morgon, och kolla in mellandagsrean där. Måste köpa lite ljus...;) Hoppas att inte jag får magsjukan som farsan har. Har ju IBS, som blir värre av magsjuka/maginfluenser...:turd:
 
Det råkade bli en improviserad julmiddag med bästa vännerna och deras barn. Dom kom över för att önska god fortsättning och istället för fika så plockade vi fram det vi hade i kylskåpet, det blev väldigt lyckat :up:
Nu har dom åkt, så buke och en kopp te för att varva ner känns bra.
 
Tog en promenad ner till Ica, handlade lite och hämtade ut ett paket:sneaky:
Städade pumparna i stora karet, fulla med :turd: igenO_o
Ska kvällsfika med dumburken och natta zooet.
Ska åka till Ikea i morgon, och kolla in mellandagsrean där. Måste köpa lite ljus...;) Hoppas att inte jag får magsjukan som farsan har. Har ju IBS, som blir värre av magsjuka/maginfluenser...:turd:
Deras ljus har verkligen blivit sämre. Inte de där stora men de små som är i 100 pack. Helt värelösa, köper på rusta istället.
 
Har ingen ro alls att somna alls just nu, men har i alla fall sovit 1h tidigare ikväll/inatt. Nu väntar jag på att det blir morgon så att jag kan gå upp. Ytterligare en :turd:-natt, och om ca 12h ska jag vara på en kusins kalas... woho...

Kalas är ganska kul, egentligen, men just nu med tanke på allt kaos i släkten känns det ganska jobbigt att behöva träffa alla 😕
 
Har ingen ro alls att somna alls just nu, men har i alla fall sovit 1h tidigare ikväll/inatt. Nu väntar jag på att det blir morgon så att jag kan gå upp. Ytterligare en :turd:-natt, och om ca 12h ska jag vara på en kusins kalas... woho...

Kalas är ganska kul, egentligen, men just nu med tanke på allt kaos i släkten känns det ganska jobbigt att behöva träffa alla 😕
Det är hemskt när man inte får sova, speciellt om man måste upp en viss tid också. Hoppas kalaset blir lyckat alla fall :)

Ska upp vid 9 senast, sedan kommer svärmor och hämtar bonusdottern och kl 14 ska vi på middag hos mina föräldrar. Kommer vara så trött
 
Det är hemskt när man inte får sova, speciellt om man måste upp en viss tid också. Hoppas kalaset blir lyckat alla fall :)

Ska upp vid 9 senast, sedan kommer svärmor och hämtar bonusdottern och kl 14 ska vi på middag hos mina föräldrar. Kommer vara så trött
Ja fy, det är inte alls kul när man inte kunnat sova på natten. Jag ska (om jag lyckats somna innan det) försöka tvinga upp mig själv senast 11, för att inte vända dygnet helt. Annars går jag nog upp 8.00-8.30 något.

Tack, tror kalaset blir okej i alla fall (eller hoppas, för kusinens skull) :) Hoppas middagen blir lyckad för er med och att du inte är allt för trött :)
 
Hundarna har fatt sin sista kvalls spring och jag ar snart redo for sangen. Samtidigt sitter jag och njuter av att jag fatt ett konto pa Spottify som "family and friend" ... Han som jobbar dar (extended family) och gav mig kontot ar lagom fortjust i det hela, men sonen som "pushed the issue" var mega nojd. :angel:
Sjalv ar jag ocksa himla nojd med arrangemanget ... och jag far in det pa "surround sound" i RVn ... Himla nice! :cool:

Han som gav mig family kontot ar vegan, vilket jag alldeles uppenbart inte ar. Han hade vissa kontroverser den har helgen, men inte direkt med mig ... som faktiskt lagat en ratt han kunde ata ... han tyckte dock att allt skulle vara vegan. :banghead: men hans mor hade ett par grejer som var till honom. Dock dog det inte, vi andra at kott och mjolk ratter och det kunde han inte hantera. Vi i narmaste familjen hade inga varderingar i det ... Vi at var skinka och vanliga jul ratter och hade trevligt, jag insag inte forran i dag att det var en "issue". :cautious: Det ar sa himla markligt att vissa vegans later som nyfralsta som bara maste predika sin nya tro :grin:
 
Skulle ha jobbat efter lite julledigt idag men jag ör fast på toaletten med en hink framför (och toan bakom). Hade hellre jobbat. Länge sen jag var magsjuk
 
Ja fy, det är inte alls kul när man inte kunnat sova på natten. Jag ska (om jag lyckats somna innan det) försöka tvinga upp mig själv senast 11, för att inte vända dygnet helt. Annars går jag nog upp 8.00-8.30 något.

Tack, tror kalaset blir okej i alla fall (eller hoppas, för kusinens skull) :) Hoppas middagen blir lyckad för er med och att du inte är allt för trött :)
Somnade om igen till slut, är hyfsat pigg nu ändå. Hoppas du fick sova lite mer också :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
800
· Visningar
42 213
Senast: Lilla
·
Mat Det verkar som att det blir middag hemma hos oss på julafton och jag är inte så speciellt förtjust i traditionellt julbord. Det är gott...
2 3
Svar
54
· Visningar
3 548
Senast: Voeux
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
108 034
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp