Vad gör vi? Del XCVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag är hemma! Tjoho!

Såhär såg det ut när jag fick hem över bron imorse :love:

5C15238C-1A23-4F89-A6A6-26454CFB3C47.jpeg
 
Fyfan stackare! @Masqueradee Har du ngt bra piller att ta?

Jag funderar på om det är värt att fixa sig och promenera ner till stan. Skulle behöva fixa lite ärenden men är rädd att det är KAOS pga mellandagsrean
 
Hade verkligen velat köpa på mig fler av dessa plommonfärgade ljus på lagerhaus. Såg nu att den färgen var slutsålda online och jag letade som ett djur innan jag hittade den perfekta nyansen. Borde köpa upp ett lager ...

62A8D34E-AE80-47EA-A644-6FE63DD305D8.jpeg
 
Har förvånadsvärt mycket energi idag, har både hunnit tvätta köksfönstren (utan ränder tror jag tom :up:), starta en tvättmaskin, mata djuren, duschat och städat köket. Snart kommer svärmor och sedan ska vi på middag
 
Jag borde tvätta lite till. Sängkläder och underkläder. Men jag vill inte! Så jag låter bli :up:

Nu väntar jag på att sällskapet ska komma hem så vi kan gå till gymmet. Tänkte testa springa lite på bandet igen. Så tråkigt men välbehövligt.
 
Nu visar det sig att några släktingar från Finland som jag träffar väldigt sällan kommer hit på besök imorgon. Känner att det gärna hade kunnat vänta ett tag till, men det är klart de ska få komma om de nu så gärna vill och dessutom är en av dem över 80 år så vet inte hur många gånger vi hinner ses. Frågan är vad jag ska bjuda på?
 
Joråsåatt, det var faktiskt inte spårat mkt folk på stan! Stashade upp enorma mängder ljus olika färger. Jättetrevlig tjej på Lagerhaus hjälpte mig att packa allting. Sen fick jag feeling och köpte kitschiga glas till nyår (bild finns i shoppingtråden). Nu hemma, spelar min softa retrojazz-lista och överväger att korka upp en vinflaska :cautious:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
933
· Visningar
49 996
Senast: Lilla
·
Mat Det verkar som att det blir middag hemma hos oss på julafton och jag är inte så speciellt förtjust i traditionellt julbord. Det är gott...
2 3
Svar
54
· Visningar
3 555
Senast: Voeux
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
108 369
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp