Vad gör vi? Del XCVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
*Pust* nu måste jag ta paus...
Håller på att plocka bland böckerna O_o Jag måste verkligen rensa ut en hel del, för usch hur det ser ut i bokhyllorna :nailbiting: Men det är ett ångestfyllt uppdrag :crazy::( Jag vill ha alla kvar, men det går faktiskt inte längre (om vi inte flyttar och köper ett större hus).
Eller som kära far uttryckte sig - du behöver fler väggar i ditt hem :cautious:
:D
FB_IMG_1547198964218.jpg
 
Försökt få undan så mycket som möjligt nu på förmiddagen så åt ingen riktig frukost och det i kombination med pyttelite sömn känns nu i kroppen.
Bara att skriva denna texten är som en bedrift 😴
Det är iaf fint soligt ute och lagom med blåst.
 
Hämtat bilen. Verkstan frågade om jag har mårdskydd på försäkringen men det tvivlar jag på. Glömde kolla villkoren. Igår googlade jag vad man kan göra så jag åkte och köpte en spray mot mårdar samt tvättade bilen. Hoppas att det hjälper.
 
Känner mig duktig.
Har dels sanerat mig själv, nu också dammsugit, moppat med linoljesåpa, duschat blommor, dammat och dessutom masat mig ner till förrådet och rensat lite. Dessutom har jag gjort en mumsig grekisk paj till imorgon då jag får besök av lite löst folk.

Nu har jag hällt upp ett glas rödvin, skål! :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
763
· Visningar
39 762
Senast: Enya
·
Mat Det verkar som att det blir middag hemma hos oss på julafton och jag är inte så speciellt förtjust i traditionellt julbord. Det är gott...
2 3
Svar
54
· Visningar
3 535
Senast: Voeux
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
107 902
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp