Vad gör vi? Del XCVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Suck...

Hur jäkla svårt ska det vara att returnera ett par stigbyglar? Känns helt jäkla omöjligt. Hittade retursedel i den står det att i senaste mailet så skickades en länk till fraktetikett

Nope vi är 3 st som letat igenom alla mail och inte ett enda knyst om om länk.

Mailade till undservice (inget telefonnummer finns) fick ett standardsvar att de svarar under öppetider 8:30-16:00 Jag skickade vid 14...


Sitter och retar upp mig något enormt på detta. *suck*
 
Fick tag i ett ställe som kunde göra det för 1500 kr per lampa. 3 jävla lax :nailbiting: Dock inte förrän i slutet av februari. Går till classe och köper en ful förlängningssladd så länge :meh:
Men HERREGUD.
Du måtte sett väldigt rik och korkad ut för att de skulle försöka med det.

Som sagt - det är oftast skitenkelt.
Kontakta en ingenjör om du är tveksam. @Tranan t.ex. :D
 
Elektrisk fråga! Har köpt fina fönsterlampor men eftersom fönstret är så högt så räcker sladden inte ner till uttaget. Vill inte ha fula skarvsladdar hängande mitt på fönstret. Hade alltså behövt byta sladdar till längre. Sladdar går ju att köpa men hur fan byter man? Lampaffären skrattade typ åt mig. Är detta nån slags allmänbildning jag har missat? :cautious: Går alltså inte att byta utan att ta loss själva kontakten (och skruva tillbaka igen), se bild på lampjäveln

Visa bifogad fil 23995
Det är en enkel sak när man kan det, vill du ha hjälp?
 
15475635351721887375929101724582.jpg

Är 1,6 ha möjlighet till generösa hagar?
 
Fast det går ju bort yta för hus, gräsmatta, gårdsplan och stall. Men som vinterhage till 2-3 hästar funkar det ju.
Ska du bo så under kortare period så kan det nog funka, tex ta hästarna till landstället på sommaren.
Men inte hela året. Det går åt yta till hus och andra utrymmen, gödselstack eller plats för container och hästtransport, övriga fordon osv osv
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
809
· Visningar
42 840
Senast: Scata
·
Mat Det verkar som att det blir middag hemma hos oss på julafton och jag är inte så speciellt förtjust i traditionellt julbord. Det är gott...
2 3
Svar
54
· Visningar
3 548
Senast: Voeux
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
108 049
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Köpa hus
  • Engelsk grammatik
  • Vad gör vi? Del CXCVI

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp