Vad gör vi? Del XCVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Är så irriterad över en kund som var in innan stängning och sa "usch, jag skulle aldrig vågat jobba i en sån här stor butik på kvällen! Så läskigt, ni är väl bara två personal här nu!" Saken är den att hon själv rånat en butik förut. Är så irriterad så vet inte hur jag ska kunna sova.
 
Är så irriterad över en kund som var in innan stängning och sa "usch, jag skulle aldrig vågat jobba i en sån här stor butik på kvällen! Så läskigt, ni är väl bara två personal här nu!" Saken är den att hon själv rånat en butik förut. Är så irriterad så vet inte hur jag ska kunna sova.
Vad är det som gör dig irriterad? Att hon har rånat innan eller att hon är feg?
 
Är det onormalt att hänga upp ett tyg på väggen? Jag hittade nämligen ett fint tyg med "mönstret" av en Pride flagga och skulle vilja ha det på väggen, men det kanske ses som jättekonstigt att hänga upp ett tyg på väggen.. :confused: iofs är hela jag konstig, så det hade ju matchat :laugh:
 
Åhhhh jag blir provocerad av föräldrar som blir provocerade av hundägare som anser sin hund vara av lika värde i familjen som sina/sitt barn, eller hundägare som har hund istället för barn/inte gillar barn/har närmast moderskänslor för sin hund. :arghh: Ingeeeeen kan ju ha så starka känslor för en hund när underbara baaaaarn konkurrerar ut hela världen! :banghead: Har stött på så många skeva och trångsynta småbarnsföräldrar i sammanhanget barn/hund att det är helt otroligt! Jag undrar hur folk kan vara så dumma i huvudet att t.ex deras barn får hantera djur hur som helst för att det är "deras lilla ängel som bara måste få krama den fluffiga hunden" som uppenbarligen inte alls vill bli fasthållen av en miniatyr-människa typ, när de för övrigt verkar vara ganska vettiga människor...

Usch fy tvi :yuck::devil:
 
Äter en tallrik buljongkokt ris. Herregud så gott :banana:

Jag kokar oftast ris, potatis, och annat liknande i buljong :d
I kvall lagade jag en "Mamma's rora" :p, som atminstone 4 kvallar i veckan var svaret nar barnen fragade vad vi skulle ata :angel:, och gjorde av med det sista av mina kryddor fran Peru. Nu galler det att hitta mer pa natet :cautious:
 
Jaha då var det torsdag. Snart helg!
Sitter på bussen och längtar redan hem igen. Men idag kommer väl tiden gå lite snabbare, vi ska ha stavgångsskola en timme på förmiddagen när vi normalt har vår första megalånga rast. Skönt att det händer något istället!
 
Min mage hatar fortfarande mat. Vet inte om det bästa är att ändå äta lite och vara nära toan, eller fasta helt..
 
Det snöar igen och jag fortfarande inte skottat bort det som kom igår. Men jag får ta det på lunchen för annars kommer jag inte ut med bilen i kväll.
 
Blää, är tillbaka på jobbet och hostan håller inte alls med om att det var en bra idé :meh: blev nästan typ utmattad av att jobba lite grann och hostan knorrade rejält av det :cautious:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
809
· Visningar
42 813
Senast: Scata
·
Mat Det verkar som att det blir middag hemma hos oss på julafton och jag är inte så speciellt förtjust i traditionellt julbord. Det är gott...
2 3
Svar
54
· Visningar
3 548
Senast: Voeux
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
108 048
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp