Bukefalos 28 år!

Vad gör vi? Del XCVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag tror det är chill @karamelldrottningen tycker ofta det läks bättre av att tejpa än sy. Ärren blir ”snyggare” iaf. Pappa tejpade ihop hela min överläpp i tonåren, har ett ärr men läppen läkte ihop riktigt jämnt med bra symmetri faktiskt! Iaf inget som är omöjligt att inte fixa med lite fillers, om man skulle känna behov av det i framtiden ;)

Den som lever får helt enkelt se ;)
 
Varit hos läkaren igen. Hittat inget fel med höften och fick mer smärtstillande och sjukgymnastik. Det har ju hjälpt så bra hittills... :meh:
var samma när jag gick till läkaren i december med min höft. Sjukgymnastik och starka värktabletter
som inte hjälper alls
 
Här vid kusten har det snöat i någon timme bara och kommit ynka 3-4 cm... men jag bävar för morgondagen när jag ska iväg för det ska snöa hela natten O_o

Nu tänker jag dricka glögg :d (för julen vara ända till påska :p)
Här kom det över 1 dm snö igår. Snöar idag med
 
Gick ner till Ica och hämtade ut lite paket. Tog bussen hem, orkade inte pulsa i all snö igen.
Har paket hos Turken att hämta. Men de får vänta tills i morgon. Önskade att jag hade en gammal pulka nu. Att dra paket och matkassar på nu när vi inte har en bil som funkar...
Fick sms av mitt BS i måndags, han har slutat som mitt BS, pga att jag har klagat på honom. Får väl se vad jag får för ny nu
Just nu orkar jag inte med en ny person. Mår dåligt både psykiskt och fysiskt nu. Har varit hemma från jobbet ons, tor och det blir även i morgon.
Har ringt den person som sitter och bestämmer över KP, och lämnat meddelande till henne. Men än har hon inte ringt upp:devil:
Ska ringa i morgon fm - igen
 
Jag hackade av mig halva toppen pa ena lillfingret med en mandolin nar jag lagade mat for ett tag sedan :angel: Det blodde som katten och tog nagra dagar innan det slutade att bloda och gora ont. Nu ar det lakt och ser lite knepigt ut da fingret ar snett och inte har normal kansel just dar. :p
Det är därför jag TVÄRVÄGRAR att använda mandolin överhuvudtaget..... :eek::nailbiting: Jag hade svimmat.... :D
 
Det är därför jag TVÄRVÄGRAR att använda mandolin överhuvudtaget..... :eek::nailbiting: Jag hade svimmat.... :D
Jag svimmade en gång när jag råkade skära mig i fingret :o Det var inte ens så illa (ingen bit avskuren), jag skadade mig värre i fallen (eh ja jag snubblade omkull och sen tydligen försökte ta mig upp för att sedan snubbla omkull igen halvt medvetslös typ) som ledde till en stukad fot :o:angel:

Därefter har jag varit högst medveten om att andas ordentligt när jag tvättat färska blödande sår under vatten :angel:
 
Senast ändrad:
Men gah, jag försökte vara duktig när jag kom hem efter jobbet idag. Bytte sand i kattlådan, dammsög badrummet och bytte lakan i sängen. Men det var tydligen för mycket, nu är hostan värre än någonsin :meh:
 
Är på väg till grannstaden Skövde som olyckligt drabbas av en stor brand i ett hyresområde igår kväll. För några få timmar sen såg jag att Skövde kommun startat en insamling för kläder och leksaker så det står två stora flyttlådor i bilen som ska lämnas in. Jag hoppas att fler kring Skövde ställer upp på och mer information finns på Facebook på Skövde citys sida :heart
 
Är på väg till grannstaden Skövde som olyckligt drabbas av en stor brand i ett hyresområde igår kväll. För några få timmar sen såg jag att Skövde kommun startat en insamling för kläder och leksaker så det står två stora flyttlådor i bilen som ska lämnas in. Jag hoppas att fler kring Skövde ställer upp på och mer information finns på Facebook på Skövde citys sida :heart

Såg det på nyheterna, bra gjort av dig!
 
Hrm... Schenker är sega...:cautious: Paket inlämnat i Jönköping igår. Det ska fraktas ca 15 mil. Från igår kl 18:30 till idag kl 17 hände....ingenting. Nu har det lämnat terminalen, men beräknas inte vara framme förrätt på måndag.... :meh:
 
Gick ner till Ica och hämtade ut lite paket. Tog bussen hem, orkade inte pulsa i all snö igen.
Har paket hos Turken att hämta. Men de får vänta tills i morgon. Önskade att jag hade en gammal pulka nu. Att dra paket och matkassar på nu när vi inte har en bil som funkar...
Hur mycket paket kan en person hämta ut egentligen? ^^:o:D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
1 260
· Visningar
68 622
Mat Det verkar som att det blir middag hemma hos oss på julafton och jag är inte så speciellt förtjust i traditionellt julbord. Det är gott...
2 3
Svar
54
· Visningar
3 659
Senast: Voeux
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
109 154
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCVII
  • Bärstol
  • The Eras tour Stockholm

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp