Vad gör vi? Del XLV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har äntligen skrivit ett tråkigt mail som skulle vara framme senast i morgon.
Bestämde mig att bara spalta upp i punkter och skriva nån kommentar. Det blir som det blir. Skönt att få iväg det.

Är trött. Funderar på att kolla morgon-tv men det är skönt utan tv-ljuden.
Håhåjaja. Rätt deppig. :(
 
Sitter och ventilerar med kollegor om hur jobbigt det är när andra bara frågar "kan du göra det? kan du bara göra fixa det när du ändå..." osv. Jag blir liksom så irriterad över att slängas in i sista minuten för att rädda min egen yrkesstolthet. Nu blir det bara "Nej, tyvärr" ett tag.
 
Förstår verkligen inte varför det är fullkomligt kaos i hela hjärnkontoret. Eller jag förstår ju att PMSen gör att det blir så här, men liksom, ska det verkligen vara nödvändigt?

Försöker trösta mig med att det är måndag och att jag får åka till stallet i dag. Där brukar i alla fall den jobbigaste delen av PMS försvinna. Kvar brukar finnas sentimentalgrejen när man blir typ tårögd över att favorithästen har så gulligt ludd i öronen.

Annars är jag superirriterad över vissa på jobbet och håller på att få hjärtattack av alla korkade grejer. Tex att de tydligen fick för sig att åka hiss med den rullstolsburna när brandlarmet gick förra veckan. När det inte gick lämnades hen i trapphuset i vilket det kom in rök (som dessutom inte är en brandcell) :banghead:
 
Måndag morgon :sleep: Meeen… nu är poddavsnittet jag var med i uppe! 🎙️ Det är fortfarande nervöst med allas reaktioner, jag har ju hållit det ganska hemligt IRL, så 95% av alla jag känner vet inte att jag har gjort detta. Men hittills har jag bara fått positiva reaktioner :heart
Vad roligt, grattis! 🥳👏🏻
 
För er som uppskattat första avsnittet av Genjägarna 😍

Fick se skärmklipp från Delises pappas facebook. Han gjorde ett superfint inlägg där han offentliggjorde att han fått en till dotter, och ett från farsdag med honom, Delise och hans två andra döttrar :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Konstigt att ingen startat en tråd? Jag började kolla andra timmen så har missat de första, får se reprisen i helgen. Tänkte inte göra...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
5 046
Islandshäst Nu när förra tråden fått 2000 inlägg tänker jag att det är dags att starta en del 2! :bump:🥳
12 13 14
Svar
276
· Visningar
18 294
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
108 560
Senast: Marita73
·
Svar
1 008
· Visningar
55 315

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp