Bukefalos 28 år!

Vad gör vi nu då? Del XCI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Och
Fiskmåsblues/opera/bröööööl

Trevlig midsommar allihopa!

/hallonsaft tycker @dobbis är hurtigt optimistisk just nu. ;)
Här är det ett jäkla liv, men just nu låter det inte som måsarna, jag tror det är kajornas tur att ha konsert just nu. Häromkvällen var det både ock, jag tror dom var inspirerade av det däringa fotbolls-VM eller vad det heter, det där dom alla snackar om nu gör tiden. Fågelskrällena hade sin egen version i alla fall.
 
Grejen med sovmorgon gick så där. Vaken och pigg sen 6 tiden så klart.
Men jag njuter av att dra mig och kela med katterna. Och ladda upp för dagens ridpass :)
 
Sovit skitdåligt, det regnar, jag har inte den minsta lust att åka på midsommarfirande i eftermiddag men det är jag som har fått i uppgift att ta med jordgubbar så att banga är nog inte ett alternativ :angel:
 
Regnade hela går kvällen och natten här. Känns postivt för bete och skördar som man ser äntligen börjar växa igen :bow:
Själv är jag helt slut efter alla turer med att schemat jag fått av chefen och ska följa som inte stämmer med verksamheten schema. Och alla har semester och ja, det har varit två ganska röriga pass på jobbet nu. Helt slut i dag och vill egentligen bara vara hemma och ta det lugnt men ska iväg på midsommarfirande med vänner och vill inte göra barnen besvikna som är helt lyriska över att hundarna ska följa med. Kan hända att jag inte sover kvar utan åker hem i stället. I morgon vill jag ha sovmorgon! Och rida! :D
 
Det är fortfarande lite huvudvärk kvar men jag tror nog den flyr sin kos under en ridtur :)

Jag har sovit förvånansvärt gott inatt och jisses, så jag har dejtat. Det var ingen dålig lista på kvalifikationer jag hade och jag träffade många killar som inte dög :p

Inget regn alls inatt tyvärr men eftersom jag jobbar hela midsommarhelgen hoppas jag på rejält med regn enligt härlig svensk tradition ;)
 
Det är något fel på midsommarvädret. O_o

20180622_084705.jpg
 
Nä dags att sova en stund. Steg upp 5.50 :crazy:

Mannen steg upp 8 så vi åt frukost ihop innan han åkte till golfbanan.

Får besök kl 16 och det blir nog en sen kväll så nån timmes sömn behövs nog.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Har ni några helt vardagliga småsysslor som ni tycker är orimligt jobbiga att utföra? De måste inte ens kännas jobbiga, ni kommer er...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
7 357
Senast: Pinus
·
Samhälle Jag har nog levt under en sten men insåg nyss att min åldersgrupp ska få höjd pensionsålder till 69år… sonens åldersgrupp minst 71år…...
14 15 16
Svar
308
· Visningar
11 001
Senast: Enya
·
Skola & Jobb Min läkare på företagshälsovården har tabbat sig och skrivit saker i mitt senaste sjukintyg som jag absolut inte vill att min...
Svar
9
· Visningar
948
Senast: cambodia
·
Fritid Ja, som rubriken säger... Jag är inte jägare, och är den där stadsbon som på sin höjd varit ute på svampplockning som barn (:p). Så...
5 6 7
Svar
133
· Visningar
4 083
Senast: skogaliten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp