Bukefalos 28 år!

Vad gör vi nu då? Del XCI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Glad midsommar :) :)
 

Bifogade filer

  • 20180615_182114.jpg
    20180615_182114.jpg
    257,1 KB · Visningar: 16
Somnade i farsans säng- med kläderna på. Så nu är farsan sur för att han fick sova på soffan:crazy:. Han kunde ju ha väckt mig eller sovit i min säng:mad:
Vaknade först vid 10, så lite sovmorgon blev det. Har ätit frukost. Ska byta lite vatten i karen nu
Ute så regnar det. Allt är blött på balkongen
 
Väntar på att wienerbröden ska jäsa. Återstår att se om det blir fiasko, har bara bakat wienerbröd en enda gång för en massa år sedan.
 
Somnade i farsans säng- med kläderna på. Så nu är farsan sur för att han fick sova på soffan:crazy:. Han kunde ju ha väckt mig eller sovit i min säng:mad:
Vaknade först vid 10, så lite sovmorgon blev det. Har ätit frukost. Ska byta lite vatten i karen nu
Ute så regnar det. Allt är blött på balkongen

Fast varför lade du dig i hans säng från början? Du har ju en egen. Han är väl lite gammal för att sova på soffan och jag hade inte velat lägga mig i någon annans säng utan att det var renbäddat. Minst. Det är långt över min komfortzon.
 
Jag och grannen har varit ute på en ridtur. Tyvärr började Annie hosta och snora rejält så på måndag ska jag boka tid på klinik så hon får kollas upp ordentligt. Hade det bara varit pollen borde det gett med sig nu och inte blivit värre känner jag.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Har ni några helt vardagliga småsysslor som ni tycker är orimligt jobbiga att utföra? De måste inte ens kännas jobbiga, ni kommer er...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
7 357
Senast: Pinus
·
Samhälle Jag har nog levt under en sten men insåg nyss att min åldersgrupp ska få höjd pensionsålder till 69år… sonens åldersgrupp minst 71år…...
14 15 16
Svar
308
· Visningar
10 981
Senast: Enya
·
Skola & Jobb Min läkare på företagshälsovården har tabbat sig och skrivit saker i mitt senaste sjukintyg som jag absolut inte vill att min...
Svar
9
· Visningar
947
Senast: cambodia
·
Fritid Ja, som rubriken säger... Jag är inte jägare, och är den där stadsbon som på sin höjd varit ute på svampplockning som barn (:p). Så...
5 6 7
Svar
133
· Visningar
4 082
Senast: skogaliten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp