Bukefalos 28 år!

Vad gör vi nu då? Del XCI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Varit och handlat en sväng. Huvudet värker fortfarande men det går nog över vilken dag som helst.

När jag klev ut genom dörren mötte jag Annie som lyckats ta sig ut ur hagen. Hon stod snällt kvar och betade när jag fixade staketet men sen fick jag jaga henne en liten bit, det verkade vara skoj ;)
 
Tycker faktiskt vädret är helt ok. Hästarna verkar också föredra detta framför värmeböljan som var i maj.
Just nu uppehåll. Funderar faktiskt om jag ska ta på mig jackan och cykla till närmaste midsommarfirande. Mest för att vara lite social kanske. Eller ta en tupplur nu. Oj oj svåra beslut :p
 
Fast varför lade du dig i hans säng från början? Du har ju en egen. Han är väl lite gammal för att sova på soffan och jag hade inte velat lägga mig i någon annans säng utan att det var renbäddat. Minst. Det är långt över min komfortzon.
Jag lade mig där för att titta på tv. Har ingen tv i mitt rum
 
Uh, skulle egentligen åkt till Karlstad och varit social idag. Men sköt på det till morgondagen, med tanke på att jag är i lite halvtaskigt skick. Det var nog ett bra beslut, knappt någon känsel i fingrarna + en fläck på kinden och utöver det är jag snurrig. Sånt tenderar att bli väldigt mycket värre om jag stressar (vilket jag alltid gör om jag ska någonstans) och av att åka buss. Funderar på vad man ska underhålla sig med för serie eller film, lite bitter över att jag redan sett andra säsongen av Marcella. :cautious:
 
Glad midsommar på er då :love:

34448502_147818919425167_7329588718300299264_n.jpg


35387225_179098356102959_4594920231335362560_n.jpg
 
Mycket lugn midsommar här, jag och Nisse firar inte så hårt direkt.
2 av mina bästa kamrater ligger på sjukhus och kämpar mot cancern så vi andra kände inte för fest och glam.
Får väl hitta på nåt att äta vad det nu ska bli :cautious:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Har ni några helt vardagliga småsysslor som ni tycker är orimligt jobbiga att utföra? De måste inte ens kännas jobbiga, ni kommer er...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
7 224
Senast: Pinus
·
Samhälle Jag har nog levt under en sten men insåg nyss att min åldersgrupp ska få höjd pensionsålder till 69år… sonens åldersgrupp minst 71år…...
14 15 16
Svar
308
· Visningar
10 091
Senast: Enya
·
Skola & Jobb Min läkare på företagshälsovården har tabbat sig och skrivit saker i mitt senaste sjukintyg som jag absolut inte vill att min...
Svar
9
· Visningar
910
Senast: cambodia
·
Fritid Ja, som rubriken säger... Jag är inte jägare, och är den där stadsbon som på sin höjd varit ute på svampplockning som barn (:p). Så...
5 6 7
Svar
133
· Visningar
3 715
Senast: skogaliten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp