Vad gör vi nu då? Del XCI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fick jättegulligt mail av en mkt ung tjej som sett att vi har en av hennes idoler som sponsryttare. Flickan berättade om sig själv och sin ponny och undrade om inte vi ville sponsra henne med. Så modigt och driftigt av en så ung tjej även om det är en annan typ av ryttare vi har sammarbeten med.
Så jag fick förklara att vi jobbar med folk vi redan känner sen innan och som alla rider GP/landslag etc, är tränare och har stora kontaktnät.
Hon verkade iaf ta det bra. Hoppas hon kämpar vidare och får nå sina mål!
 
Sitter och funderar på om jag blockar någon på facebook och de är vän med en av mina vänner på facebook, kan de se mina inlägg som den vännen kommenterat/gillat på?
 
Gristrött hela dan. Jåller på att gå ner i varv.
Red iaf Slyngelhästen och han var helt sagolik idag igen :love::love::love:
Lite starkare och mer miljötränad så han håller sig på marken på bortaplan :oO_o:cautious: så kan vi ut och tävla ordentligt i höst är planen.
Men nu ska jag gå och lägga mig och glo på något som inte kräver tankeverksamhet...
 
All min medkänsla.

Plus att det naturligtvis är helg. Sådant där inträffar aldrig på konstorstid en vardag. ;)

Tack :heart Alltså orkar ej... Stötte iaf ihop med en snubbe från föreningen och han kunde bekräfta att inget låsbyte skett sista tiden.. Han kollade även på låset och tyckte inte att det såg ut som att ngn varit på det.

Messade säljaren i typ panik (bra dag som sagt haha :laugh: ) och hon skulle iaf kolla sin nyckel på måndag (såklart var hon ju i skärgården nu). Nu hoppas jag bara att hon har koll på vart hon lagt nyckeln, hon har ju också flyttat liksom.. kaos. Sjukt nog var hon också TYP säker på att det var rätt nyckel jag behållit då den har samma typ/märke som låset. Vaaaad i helvete??? :nailbiting:
 
:heartheart tillbaka till dig!

Tummen hänger kvar. Tror inte det behövs stygn :), det blöder bara så himla mycket när du råkar hugga rätt in i fingret, istället för ett snyggt ytligt snitt... :angel:

Mina knifeskills behöver förbättras helt klart.

När jag körde in kniven i tummen tyckte läkaren att det var ett väldigt fint kirurgiskt snitt (dock räckte det med tejp, det behövde inte sys). Jag har vassa knivar... :angel:
 
Fick jättegulligt mail av en mkt ung tjej som sett att vi har en av hennes idoler som sponsryttare. Flickan berättade om sig själv och sin ponny och undrade om inte vi ville sponsra henne med. Så modigt och driftigt av en så ung tjej även om det är en annan typ av ryttare vi har sammarbeten med.
Så jag fick förklara att vi jobbar med folk vi redan känner sen innan och som alla rider GP/landslag etc, är tränare och har stora kontaktnät.
Hon verkade iaf ta det bra. Hoppas hon kämpar vidare och får nå sina mål!

Jag tror det var mycket värt för henne att du svarade och tog henne på allvar sas och inte bara struntade i att svara eller var otrevlig :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Har ni några helt vardagliga småsysslor som ni tycker är orimligt jobbiga att utföra? De måste inte ens kännas jobbiga, ni kommer er...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
7 103
Senast: Pinus
·
Fritid Ja, som rubriken säger... Jag är inte jägare, och är den där stadsbon som på sin höjd varit ute på svampplockning som barn (:p). Så...
5 6 7
Svar
133
· Visningar
3 535
Senast: skogaliten
·
Hemmet Ni vet de där de påstår magiskt ska dra åt sig en del av håren om man kör dem tillsammans med tvätten? Finns det verkligen någon sådan...
Svar
9
· Visningar
465
Senast: Cattis_E
·
Hemmet Jag drömmer om en sådan där anslagstavla i metallnät att sätta upp i min nya kontorshörna. Det finns flera olika varianter, men de är...
Svar
16
· Visningar
727
Senast: Caoimhe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp