Bukefalos 28 år!

Vad gör vi nu då? Del XCI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Trött och lite melankolisk. Vänner firar midsommar och jag tog inte kontakt eller åkte dit.
Fortfarande påvarkad av förra jobbets mobbning. :meh:
 
Fick åka på badet och hjälpa tjejen fixa klorvärdena då dom var höga men inget superallvarligt men med lite knep så fick vi ner dom igen .Verkar som man blivit proffs på pooler bara på 2 ,5 vecka men det är kanske för jag är intresserad och frågar hela tiden .Men det blir väl snart storhaveri så man sitter där med skägget i brevlådan .Hon fick problem igår när hon skulle ta av täcket av poolen .Hela skiten hade blåst och låg över staketet .Rena turen det inte gick sönder .Har testkört båtmotorn så i morgon så åker båten i spat .Så ska jag plocka fram lilltraktorn och se över den för slåttern Blir inte det minsta förvånad om jag får brev från kirurgen på måndag att jag ska dit mitt under slåttern men får hoppas det inte blir så
 
Tack :heart Alltså orkar ej... Stötte iaf ihop med en snubbe från föreningen och han kunde bekräfta att inget låsbyte skett sista tiden.. Han kollade även på låset och tyckte inte att det såg ut som att ngn varit på det.

Messade säljaren i typ panik (bra dag som sagt haha :laugh: ) och hon skulle iaf kolla sin nyckel på måndag (såklart var hon ju i skärgården nu). Nu hoppas jag bara att hon har koll på vart hon lagt nyckeln, hon har ju också flyttat liksom.. kaos. Sjukt nog var hon också TYP säker på att det var rätt nyckel jag behållit då den har samma typ/märke som låset. Vaaaad i helvete??? :nailbiting:
Är det rätt förråd du försöker låsa upp då...? :angel:;)
 
Jag vet inte hur jag tänkte, men jag borde ha haft madrass och sängkläder med mig. Då hade jag kunnat köra direkt till Arlanda och sova i bilen. Nu fick jag åka ända till Åkersberga där säng och sängkläder finns. Drygt att ägna tid åt det. I morgon måste jag upp vid fyra :meh:.
 
Värdelöst att förbereda maten in i minsta detalj och sen in i ugnen och när jag kommer in igen är morötterna svarta och hela köket luktsr bränd Anki prutt :banghead:

Grannarna skriker till och från. Ja det är ju kul att någon har roligt :D
 
Tack :heart Alltså orkar ej... Stötte iaf ihop med en snubbe från föreningen och han kunde bekräfta att inget låsbyte skett sista tiden.. Han kollade även på låset och tyckte inte att det såg ut som att ngn varit på det.

Messade säljaren i typ panik (bra dag som sagt haha :laugh: ) och hon skulle iaf kolla sin nyckel på måndag (såklart var hon ju i skärgården nu). Nu hoppas jag bara att hon har koll på vart hon lagt nyckeln, hon har ju också flyttat liksom.. kaos. Sjukt nog var hon också TYP säker på att det var rätt nyckel jag behållit då den har samma typ/märke som låset. Vaaaad i helvete??? :nailbiting:
Men om det inte funkar är det väl bara att bryta upp det?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Har ni några helt vardagliga småsysslor som ni tycker är orimligt jobbiga att utföra? De måste inte ens kännas jobbiga, ni kommer er...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
7 225
Senast: Pinus
·
Samhälle Jag har nog levt under en sten men insåg nyss att min åldersgrupp ska få höjd pensionsålder till 69år… sonens åldersgrupp minst 71år…...
14 15 16
Svar
308
· Visningar
10 093
Senast: Enya
·
Skola & Jobb Min läkare på företagshälsovården har tabbat sig och skrivit saker i mitt senaste sjukintyg som jag absolut inte vill att min...
Svar
9
· Visningar
912
Senast: cambodia
·
Fritid Ja, som rubriken säger... Jag är inte jägare, och är den där stadsbon som på sin höjd varit ute på svampplockning som barn (:p). Så...
5 6 7
Svar
133
· Visningar
3 716
Senast: skogaliten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp