Vad gör vi nu då? Del XCI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tänk om jag skulle orka cykla iväg till grannbyn och få i mig lite mat. Men lusten och orken lyser med sin frånvaro. Det är för varmt.
 
Vet du vem som äger den? Prata med ägaren. Jag vet några som 'gått omlott' dvs katterna har fått vara ute olika tider på dygnet. Om den är hemlös kolla med katthem om de kan ta ta in den. Alternativt fånga in och kastrera, kastrater brukar i allmänhet inte vara lika aggressiva och revirbundna som fertila. Otroligt jobbig situation men den kommer inte att lösas permanent om du inte får bort katten på något sätt eller löser det på något annat sätt. Vatten pistol/gevär är inte en lösning på längre tid.

Vi tänkte försöka ta reda på vad den bor och prata med ägaren. Jag har funderat på om den är okastrerad. Tror den har ett hem då den sett fin ut i hull och päls.
 
Suck igår låg jag så vansinnigt bra, 5.5-6 hela dagen. :up: Idag 15-17, äsch. Vågar inte ta för mycket. Jävla tjafs.
 
Puh! Jag är lite trött nu. Stallet klart och därefter har jag klippt häcken samt varit på återvinningen och slängt grejer.
Nu ska jag sätta igång tvättmaskinen och duscha. Funderar på om jag sen ska orka laga lite mat :confused:
 
Fuck, fuck, fuck, fuck. Skickade just en betalning för något jag redan har, 602 kr helt i onödan. Försöker desperat få tag på skolan. Sa jag fuck? :arghh::rage::rage::rage:
Sånt är surt, jag betalade 700 för mycket i oktober på en faktura och får inte tag i säljaren ... wonder why?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Har ni några helt vardagliga småsysslor som ni tycker är orimligt jobbiga att utföra? De måste inte ens kännas jobbiga, ni kommer er...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
7 129
Senast: Pinus
·
Samhälle Jag har nog levt under en sten men insåg nyss att min åldersgrupp ska få höjd pensionsålder till 69år… sonens åldersgrupp minst 71år…...
14 15 16
Svar
308
· Visningar
9 674
Senast: Enya
·
Skola & Jobb Min läkare på företagshälsovården har tabbat sig och skrivit saker i mitt senaste sjukintyg som jag absolut inte vill att min...
Svar
9
· Visningar
871
Fritid Ja, som rubriken säger... Jag är inte jägare, och är den där stadsbon som på sin höjd varit ute på svampplockning som barn (:p). Så...
5 6 7
Svar
133
· Visningar
3 602
Senast: skogaliten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp