Vad gör vi nu då? Del XCI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Efter en dag på jobbet där jag jobbat ensam nästan hela tiden kan jag bara konstatera en sak: aldrig mer ett jobb utan kollegor! Visst har jag pratat lite med några av dem idag, men långt ifrån lika mycket som vanligt. Det direkt efter långhelg gör att det känns som om jag inte träffat dem på evigheter. Det är tråkigt! Hoppas på mer prat med dem imorgon. Senast på onsdag är allt som vanligt igen...
 
Efter en dag på jobbet där jag jobbat ensam nästan hela tiden kan jag bara konstatera en sak: aldrig mer ett jobb utan kollegor! Visst har jag pratat lite med några av dem idag, men långt ifrån lika mycket som vanligt. Det direkt efter långhelg gör att det känns som om jag inte träffat dem på evigheter. Det är tråkigt! Hoppas på mer prat med dem imorgon. Senast på onsdag är allt som vanligt igen...
Samma här! Jag ska jobba vecka 28 och 29 och det kommer att vara väldigt tomt på folk då. En halv dag kan det nog vara skönt, men de andra 9,5 dagarna kommer att vara SÅ sega......
 
Vad skönt det hade varit med folktomt hahhaha
Jodå. Några timmar så jag får lagt resterande beställningar, sorterat undan paket som har kommit, och liknande. Sådant som man ÖNSKAR att man fick gjort i lugn och ro i vanliga fall. Men när det är undanstökat kommer jag att sakna kollegorna!!
 
Samma här! Jag ska jobba vecka 28 och 29 och det kommer att vara väldigt tomt på folk då. En halv dag kan det nog vara skönt, men de andra 9,5 dagarna kommer att vara SÅ sega......
Jag jobbar hela sommaren. Som tur är så är jag inte ensam om att göra det, men det blir annat schema än vad det brukar vara just för att det är mindre att göra på sommaren och många kollegor är borta. Tänk om alla mina favoritkollegor råkar ha semester precis samtidigt!?
 
Har tagit mig igenom en jobbdag trots väldigt trött pga stararna som de senaste dagarna väcker mig långt före mitt alarm. Har så mycket på jobbet just nu att jag känner mig sjukt stressad över att inte orka jobba fokuserat en hel dag. Nu ska jag till stallet och se om jag orkar rida, om inte ska det åtminstone bli mysigt att hänga lite med hästen.
 
Känns ju perfekt att det börjar pålas utanför den här tiden, liiiider med små barn som ska försöka sova.
Hela dagen har det varit markarbeten, lastbilar, markvibratorer och stenläggningar med andra ord stenar som kapats osv.
Själv tycker jag det är lagom krydda på vidrig mensvärk och ingen sömn, men vet ju åtminstone vad det är så är ju bara att stå ut.
 
Jodå. Några timmar så jag får lagt resterande beställningar, sorterat undan paket som har kommit, och liknande. Sådant som man ÖNSKAR att man fick gjort i lugn och ro i vanliga fall. Men när det är undanstökat kommer jag att sakna kollegorna!!
Jag jobbar ju på förskola så är aldrig tomt där Hahha
 
Puh, fick just ett mail att det inte kommer skickas och jag får tillbaka pengarna. Stor suck av lättnad. Just betalat räkningar och är nu fattig som en kyrkråtta. :crazy: Måste dessutom köpa mat + sand till katten denna månad.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Har ni några helt vardagliga småsysslor som ni tycker är orimligt jobbiga att utföra? De måste inte ens kännas jobbiga, ni kommer er...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
7 132
Senast: Pinus
·
Samhälle Jag har nog levt under en sten men insåg nyss att min åldersgrupp ska få höjd pensionsålder till 69år… sonens åldersgrupp minst 71år…...
14 15 16
Svar
308
· Visningar
9 682
Senast: Enya
·
Skola & Jobb Min läkare på företagshälsovården har tabbat sig och skrivit saker i mitt senaste sjukintyg som jag absolut inte vill att min...
Svar
9
· Visningar
873
Fritid Ja, som rubriken säger... Jag är inte jägare, och är den där stadsbon som på sin höjd varit ute på svampplockning som barn (:p). Så...
5 6 7
Svar
133
· Visningar
3 608
Senast: skogaliten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Annonsera mera hundar 2
  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp