Bukefalos 28 år!

Vad gör vi nu då? Del XCVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har IBS-mage så "olyckor" händer då och då tyvärr.
Har försökt prata med läkare om det, men de bryr sig inte om det. Och inte heller att jag får sådan magknip ibland så att jag svimmar...

Det förstår jag. Men precis som med ”turken” låter det inte trevligt. Skriv att din IBS är jobbig istället, så får du bättre respons.
Berätta gärna om annat, dina akvarier och sånt men kanske inte såna detaljer om det inte är en tråd om just IBS. Det är ett vänligt förslag.
 
Sådärja inne i sköna värmen igen! Gick genast för att hiva ut lilla skåpet i badrummet, matta och småprylar. Ska nu börja slipa bort gamla färgen, behöver nog inte slipa så mycket troligen och gärna hinna måla ett varv innan det blir dags för kvällsrutinerna
 
Jag började rensa datorn. Hittade massa gamla kort och ännu roligare: Gamla ridfilmer från lektioner. Gud vad jag garvat åt mina tränare. De är så sjukt roliga!
Hinner ju inte åka och träna ngt nu. Men tänkte jag skulle kika på hur Ridesum eller ngt annat liknande funkar. Det kunde kanske vara ngt tills jag hinner åka iväg igen. Jag har flyttat helt fel om man ser till det. :laugh:
 
Gud vad jag vill ha katt igen :arghh:
Men det som stoppar mig är att jag då blir mer bunden och inte kan åka bort lite få och då som jag gillar att göra...
 
Gud vad jag vill ha katt igen :arghh:
Men det som stoppar mig är att jag då blir mer bunden och inte kan åka bort lite få och då som jag gillar att göra...
Jag skulle också gärna vilja ha en katt men det är ju svårt när jag reser iväg då och då. Men jag passar på att gosa med en stallkatt ibland. Den är otroligt kurrig och kelig.
 
Dags för jobb igen då. Hela min själ skriker nej men ekonomin skriker att jag måste jobba. Så jag lyssnar på ekonomin, det är säkrast så.
 
Har kladdat kvarg på byxorna :cautious: Får gå runt med smutsiga byxor hela dan då. Så går det när man missar munnen.

Vill hem. Blir tokig på det här jobbet! Dagarna går så in i norden långsamt..
Tur jag är ledig på fredag.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
62 210
Senast: Mia_R
·
Kläder & Bli fin Helt sjukt! Jag och två kompisar ska på Mello i Eskilstuna i februari. Jag som inte ens vet var Eskilstuna ligger på kartan..... På...
2
Svar
31
· Visningar
1 984
Senast: kamomillo
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter som vanligt och jobbar. Igår somnade jag på soffan och katten somnade på mig.
99 100 101
Svar
2 012
· Visningar
69 826
Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
6 859
Senast: BernT
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp