Vad gör vi nu då? Del XCVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jaha, nu får jag äta frukost själv. Enligt kollegan gillar inte lärarna att vi sitter i personalrummet så hon vill inte gå dit. Jag vägrar källare och tänker sitta här ändå.
Nu kom rektorn fram och sa att det är trevligt att se att jag sitter i personalrummet.

Nån av dem pratar skit och jag misstänker att jag vet vem..
Inte sjutton kan lärarna tycka så?
Ni jobbar ju också på skolan så det rummet är ju lika mycket ert
Så det är bara skitsnack från ja
 
20190304_182016.jpg
 
Inte sjutton kan lärarna tycka så?
Ni jobbar ju också på skolan så det rummet är ju lika mycket ert
Så det är bara skitsnack från ja

Ja precis så tänker jag med. Och det verkar som de flesta i personalen håller med. Lustig människa den där..
 
Det är väl vid 10 000 mil slitage delar börjar gå sönder? Det jag fått lära mig är att andra ska en köpa en ganska ny bil eller en äldre där mycket slitage delar redan är bytta.
Ja jag ska ju inte låtsas att jag vet för det gör jag inte. Jag tänkte lite mer att det kanske inte finns någon magisk gräns utan det har mer att göra med hur bilen skötts och gått, och det vet man ju tyvärr inte alltid med begagnat, det som gör det så svårt :(
Jag tycker det låter dyrt (om den inte är extremt pedantskött). Men vilket pris som helst är för högt när det gäller Opel i min värld... :angel: det är inte mitt favoritmärke direkt :D

Vill du ha något som bara går och går skulle jag titta på Volvo. VW är också trevliga generellt men med en annan prisbild. En Skoda av nyare årgång till rätt pris är också värt att titta på, om den är välskött.
Tack! Jag vet inte om jag helt vill avskriva Opel dock, av alla jag rådfrågat har jag fått så många "vilken som helst men inte en.." att jag snart bara har ferrari att välja på :D

Jag gillade hur rymlig Astran var dock! Jag har ju en gold från 01 just nu och den är också väldigt "luftig" inne. Provade en Ford Focus igår också och den kändes liksom lite trång på något vis.
 
Håller på bakar och försöker återfå min energi som tydligen tyckte att den gjort sitt för idag.
 
Ja jag ska ju inte låtsas att jag vet för det gör jag inte. Jag tänkte lite mer att det kanske inte finns någon magisk gräns utan det har mer att göra med hur bilen skötts och gått, och det vet man ju tyvärr inte alltid med begagnat, det som gör det så svårt :(

Tack! Jag vet inte om jag helt vill avskriva Opel dock, av alla jag rådfrågat har jag fått så många "vilken som helst men inte en.." att jag snart bara har ferrari att välja på :D

Jag gillade hur rymlig Astran var dock! Jag har ju en gold från 01 just nu och den är också väldigt "luftig" inne. Provade en Ford Focus igår också och den kändes liksom lite trång på något vis.

Volvo V40 eller V60? Nu hade jag en extrem tur när jag hittade min V40 (pedantskött -02 som gått typ 17500 tror jag det var, för 16000kr) men båda modellerna går att få tag på till vettigt pris.

Ford kommer inte på min gård heller :angel:

Edit: Funderat på en Golf-kombi? Vansinnigt trevliga bilar.
 
Tittat på en del Tedx Talks på Youtube på jobbet idag :o Plus så fick alla på jobbet en gratis liten semla! :d Och jag lyckades tacka nej till en till :up: (Om det är något bra dvs..)
Känns som en rätt bra dag :angel:
 
Planterat lite nya växter i ett kar. Få se hur länge det dröjer innan de är uppätna av "sniglarna"...
 
Jag vill sova! :arghh:
Lite tidigt kanske.. Men jag har faktiskt lagt mig i sängen. Får väl aktivera mig lite nån timme till..
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
60 830
Senast: Mia_R
·
Kläder & Bli fin Helt sjukt! Jag och två kompisar ska på Mello i Eskilstuna i februari. Jag som inte ens vet var Eskilstuna ligger på kartan..... På...
2
Svar
31
· Visningar
1 865
Senast: kamomillo
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter som vanligt och jobbar. Igår somnade jag på soffan och katten somnade på mig.
99 100 101
Svar
2 012
· Visningar
69 184
Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
6 633
Senast: BernT
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Valp 2024
  • Lösa hundar

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp