Bukefalos 28 år!

Vad gör vi nu då? Del XCVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Iiiiih! En intervju till nästa onsdag och denna måste Buke kollektivt hålla tummarna för, är en tjänst som skolbibliotekarie :love: Är utbildad bibblo men ej jobbat som det på ett bra tag så trodde inte jag hade en chans, iaf inte i stan. Vill verkligen VERKLIGEN landa detta 😬
 
Iiiiih! En intervju till nästa onsdag och denna måste Buke kollektivt hålla tummarna för, är en tjänst som skolbibliotekarie :love: Är utbildad bibblo men ej jobbat som det på ett bra tag så trodde inte jag hade en chans, iaf inte i stan. Vill verkligen VERKLIGEN landa detta 😬
Håller såklart tummarna! :D :D
 
Bestämde mig för att det bästa jag kan göra ikväll är att sitta på en stol och sjunga. Troligen hör grannarna, men det orkar jag inte riktigt bry mig om just nu :p Spelade in lite hur det lät också och skickade till en vän. Han tyckte att det lät jättebra. Känns helt tokigt att faktiskt våga låta någon höra, men ja, idag fick det gå.
 
Läser DN och måste dela med mig denna ingress.

Donald Trump har kommit med falska eller missvisande påståenden över 9.000 gånger sedan han tillträdde som USA:s president i januari 2017, enligt Washington Posts faktakollsdatabas. I genomsnitt har Trump under 2019 påstått inkorrekta saker 22 gånger om dagen, enligt tidningen.

https://www.dn.se/nyheter/varlden/w...a-pastaenden-fran-trump-under-presidenttiden/
Tror knappt jag påstår 22 saker om dagen :P
 
Det gick otroligt fort i stallet idag. Det var bara en box att mocka för mig och höet som skulle in där, stod utanför. Och så var det bara att fylla vatten. Ponnyn hämtades i hagen av andra som skulle hämta sina hästar så de tog med sig ponnyn också. Efter ridningen hämtade jag två hästar i hagen och sen var det klart.
 
Läser DN och måste dela med mig denna ingress.

Donald Trump har kommit med falska eller missvisande påståenden över 9.000 gånger sedan han tillträdde som USA:s president i januari 2017, enligt Washington Posts faktakollsdatabas. I genomsnitt har Trump under 2019 påstått inkorrekta saker 22 gånger om dagen, enligt tidningen.

https://www.dn.se/nyheter/varlden/w...a-pastaenden-fran-trump-under-presidenttiden/
Eftersom att jag har fått för vana att ha på klipp från CNN och MSNBC om Trump när jag har tråkigt så hade jag koll på det. MVH har inget speciellt spännande liv :angel:
 
Läser DN och måste dela med mig denna ingress.

Donald Trump har kommit med falska eller missvisande påståenden över 9.000 gånger sedan han tillträdde som USA:s president i januari 2017, enligt Washington Posts faktakollsdatabas. I genomsnitt har Trump under 2019 påstått inkorrekta saker 22 gånger om dagen, enligt tidningen.

https://www.dn.se/nyheter/varlden/w...a-pastaenden-fran-trump-under-presidenttiden/

Så sjukt allting! Hur han kan få bli president och att ingen har mördat honom sen dess. :angel:
 
Jättekul jobbnyheter idag som ska firas i helgen! :banana::bump:
Nu sitter jag och gör reklammaterial. Det är en av delarna med det här kontorandet jag tycker är riktigt kul. Oftast..
Kul ändå att man som verkligen lekman på området kan göra saker som ser rätt proffsiga ut med dagens teknik!
Hög musik och te = nice kväll!
 
From nu ska minsta dottern sova i eget rum. Vilket betyder att mamma får sova på en madrass på golvet nu ett par nätter tills fröken har vant sig vid rummet så att jag slipper springa upp på ovanvåningen ett par hundra gånger om nätterna. Kul! 😑
 
Iiiiih! En intervju till nästa onsdag och denna måste Buke kollektivt hålla tummarna för, är en tjänst som skolbibliotekarie :love: Är utbildad bibblo men ej jobbat som det på ett bra tag så trodde inte jag hade en chans, iaf inte i stan. Vill verkligen VERKLIGEN landa detta 😬

Håller givetvis tummar och tår samt ska se om jag kan få kisse att hålla tassarna (Dreamies brukar ju funka som muta) :up: :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
61 754
Senast: Mia_R
·
Kläder & Bli fin Helt sjukt! Jag och två kompisar ska på Mello i Eskilstuna i februari. Jag som inte ens vet var Eskilstuna ligger på kartan..... På...
2
Svar
31
· Visningar
1 976
Senast: kamomillo
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter som vanligt och jobbar. Igår somnade jag på soffan och katten somnade på mig.
99 100 101
Svar
2 012
· Visningar
69 711
Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
6 851
Senast: BernT
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp