Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vaknade av ett forskrackligt ovasen utanfor. Det lat som en hel hog med sma hundar som var i luven pa varandra, och det trodde jag anda tills jag insag att Mandy stod och tittade efter vad det var med svansen mellan benen. Hon skulle aldrig vara bekymrad over andra hundar, hon alskar att "polisa" och tala om for dem hur de ska uppfora sig.Jag var tvungen att ga ut pa natet for att kolla hur ring tailed cats later, och mycket riktigt ... de hade uppenbarligen en uppgorelse under fikontradet bakom oss.
Sa har sitter jag nu klarvaken ... och behover en till kopp kaffe da jag vaknade aldeles for tidigt.
Har ar en bild pa marodorerna fran natet da jag inte han fa upp telefonen nar jag sag dem. De ar precis hur sota som helst.
![]()
Tvättbjörn är mitt kraftdjur!![]()
Ännu mer trött nu. Har druckit alldeles för lite idagska försöka sippa i mig minst en liter under kvällen
HeheEn liter rödvin och jag lovar att du inte tycker att du druckit för lite![]()
Ah, svårt att se skillnaden från mobilenFast tvattbjorn ar val Raccoon? De har ar inte raccooner, slaktingar, men de ser mer ut som lemurer an raccooner och ror sig mer som lemurer. Det var deras rorelse schema nar jag sag dem som helt klart visade att det inte var tvattbjorn/raccoon. De har ar nog bara halften sa stora och ror sig helt annorlunda.
Oh ... och Mandy har traffat pa raccooner tidigare och har inga problem att stodda sig mot dem![]()