Funderar på om man kan reklamera sin kropp någonstans![]()
Nja jag har försökt reklamera mitt immunförsvar men jag får bara kalla handen överallt, dom vill inte ens ha mitt blod gratis på sjukhuset....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Funderar på om man kan reklamera sin kropp någonstans![]()
Jag behöver alltid tårtaEller tänkte du på något särskilt?
![]()
Jag tänkte närmast på dagens prövning, vad trodde du att jag tänkte på?
Äh, det har jag sett som mest intressantDet var häftigt att känna hur hornhinnan lyftes av och hur lasern brände i ögat och hur det luktade bränt
Prövningen var väl iofs att åka buss, gå till biblioteket och låna om böcker, köpa blomma och kort till grannen samt ta ut pengar samtidigt som bedövningen släppte och jag var så ljuskänslig att jag blundade stora delar av vägen(Trots solglasögon och handen som en keps över ögonen
)
Well done, hoppas du fick två stora tårtbitareller tom tre.
Det är mitt fel, har bookat John Blund hela denna veckan!Jag har sovit runt 45 minuter inatt och jag är ändå pigg nu!?! WTF liksom? Hallå John Blund! Jag vill ha ett snack med din chef nu för jag misstänker att du kastade amfetaminpulver på mig förra natten.....
Ej OK!
Fast är det riktigt halt så kvittar det om man är tungt lastad eller tom, då är det halt oavsett. Det är det jag försöker säga, men det verkar inte riktigt gå hem. :/
Men hur kommer det sig då att man ser fulllastade ekipage formligen "glida" i diket pga av halkan då? Enligt dig så skulle de ha bättre fäste för att de är tunga och inte glida av vägen, men de gör de ju ändå.
Kör på va ni vill, jag kommer aldrig köra mer med dubb, aldrig. Tycker det är skit, för det är så sällan de behövs på riktigt och skulle det nu bli så halt att jag inte tar mig fram med friktion, då får jag väl skaffa kedjor att lägga på bilen eller stanna hemma. Jag kan köra med friktion, men det är inte säkert att andra kan det.
Nu är du larvig.En liten notis också, det du skriver nu är det jag själv försökt berätta också, men det är ingen som lyssnar/läser när jag skriver för jag är en "nobody", so no big surprise really.![]()
Nu är du larvig.
Det finns inga sådana klassgränser på ett öppet forum.
Ta av offerkoftan. Den är så missklädsam.
Tråkigt att du känner så..En liten notis också, det du skriver nu är det jag själv försökt berätta också, men det är ingen som lyssnar/läser när jag skriver för jag är en "nobody", so no big surprise really.![]()