Det är alltid värt att äta...Jag var snabb som en vessla i stallet. Även om Max blev lite grinig över att bara få klappar och morötter så hinner jag äta lite innan jobbet så det får faktiskt vara värt det![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är alltid värt att äta...Jag var snabb som en vessla i stallet. Även om Max blev lite grinig över att bara få klappar och morötter så hinner jag äta lite innan jobbet så det får faktiskt vara värt det![]()
Du får gå iväg oftare och hålla efter det!Faan vad jag har ont... jag var så sned att ena benet var 7 cm kortareplus då alla andra spänningar, muskelfästena i bröstbenet, hela vägen från skallen till låren osv
Fast massagesängen var trevlig, likaså massagestolen (jag låg och satt i dem när särbon blev misshandlad).
Gillade den sista delen är det bäst att förtydligaFaan vad jag har ont... jag var så sned att ena benet var 7 cm kortareplus då alla andra spänningar, muskelfästena i bröstbenet, hela vägen från skallen till låren osv
Fast massagesängen var trevlig, likaså massagestolen (jag låg och satt i dem när särbon blev misshandlad).
Läs igenom det jag citerade av dig nu och tidigare i samma ämne och fundera över om du verkligen framstår som någon som läser vad andra skriver? Du idiotförklarar alla som kör med dubbdäck och talar om att vi har fel och när jag säger emot så har jag inte läst vad du har skrivit? Jag har inte på något sätt försökt övertala dig att sätta på dubbdäck, jag förklarar varför jag har dubbdäck, det är två vitt skilda saker. Försök skilja på sak diskussion och person så tror jag att du kommer att trivas bättre här på forumet. Jag har hängt här sen stallet tiden men jag tror att det är väldigt många som inte har en susning om vem jag är, men jag har även lärt känna många personer vilket gör det lättare att slänga käft med många men som sagt, efter 15 år så lär man känna en och annan...
Nu är du larvig.
Det finns inga sådana klassgränser på ett öppet forum.
Ta av offerkoftan. Den är så missklädsam.
Tråkigt att du känner så..
Nej du är ingen nobody.., vet inte exakt vad du menar med det men om det handlar om att du tror att ingen bryr sig om dina åsikter så har du fel!
Jag har för det första inte idiotförklarat någon bokstavligt talat, är det någon som tyckt det så har de tolkat det själva.Fast hade ingen lyssnat eller läst så hade de inte brytt sig om att svara på dina posterAtt någon bemödar sig med att skriva ett svar tillbaka betyder ju från början att de bryr sig om vad du skriver
![]()
Jobba bara på som vanligt, det gjorde jag under min provanställningstid och det gick vägen. Man behöver bara sköta sig och visa att man vill lära sig och vara duktig, jag misstänker att du inte är ensam och så länge det inte är väldigt grova fel anser inte jag att det är hela världen. Det är trots allt mänskligt att fela och det är bara att göra vad man kan.Jag kämpar på! Vet att om ett halv år kommer det att gå så mycket pengar, men gör jag fel så kan det kosta stora summor. Sen är det läskigt att gå på provanställningLäser lite för mycket bloggar, vet att deras liv antagligen inte är så rosa skimrande jämt. Men min hjärna vill tro det
![]()
Jag har suttit länge och försökt formulera mig, men jag vet inte om jag kommer att lyckas, jag blir lite less när jag försöker svara på det jag upplever är frågor från dig och sen får höra att jag är elak och inte tycker om dig? Sen slår du dessutom till med kortet "ingen tycker om mig" som är helt omöjligt att besvara på ett vettigt sätt. Självklart har du rätt till din känsla, men att jag har en annan åsikt betyder inte att jag ignorerar dig, utan just att jag har en annan åsikt, dessutom upplevde jag som sagt att du ställde en fråga som jag gjorde mitt bästa att besvara.Jag har för det första inte idiotförklarat någon bokstavligt talat, är det någon som tyckt det så har de tolkat det själva.
Jag blir bara så less på all skit när man skriver något, ingen som håller med och sen ser man exakt samma som man skrev skrivet av någon annan som är mer "känd" här och den får då massa medhåll och likes.
Jag vet att jag inte är den mest omtycka personen här och kommer aldrig bra, men Ni får gilla vilka däck ni vill och inte kör av vägen, jag bryr mig inte så länge ni inte försöker få mig att byta däck så är jag nöjd och sluta läsa mellan raderna, tack.
Nu kommer jag inte svara mer på detta ämne, då jag inte orkar lägga energi på det, har nog med skit i mitt riktiga liv och det räcker, behöver inte mer på internet. Tack för mig.
Du har rätt att känna som du vill. Men jag tycker det är sorgligt att du känner sim du gör.Jag har för det första inte idiotförklarat någon bokstavligt talat, är det någon som tyckt det så har de tolkat det själva.
Jag blir bara så less på all skit när man skriver något, ingen som håller med och sen ser man exakt samma som man skrev skrivet av någon annan som är mer "känd" här och den får då massa medhåll och likes.
Jag vet att jag inte är den mest omtycka personen här och kommer aldrig bra, men Ni får gilla vilka däck ni vill och inte kör av vägen, jag bryr mig inte så länge ni inte försöker få mig att byta däck så är jag nöjd och sluta läsa mellan raderna, tack.
Nu kommer jag inte svara mer på detta ämne, då jag inte orkar lägga energi på det, har nog med skit i mitt riktiga liv och det räcker, behöver inte mer på internet. Tack för mig.
Samma här, har varit grinig sista tiden, troligen inte fått så bra sömn och blir då lätt irriterad... får hoppas jag får sova bättre.Blir en tidig kväll, hoppas mycket sömn gör att jag vaknar på bättre och ett mer possessivt humör
Jättebra inlägg!Det har inget med det att göra för min del, spelar ingen roll hur "känd" personen är för mig! Jag vet inte ens vem du är och har ingen åsikt om dig heller, har knappt varit på Buke dom sista åren.
Men att hänga upp sig på likes och liknande hjälper inte dig. Sluta tro att folk tycker illa om dig och försök lämna den känslan! Alla tycker inte illa om någon bara för att man inte tycker lika i en fråga eller har samma åsikter.
Det hjälper inte dig heller att du vänder taggarna utåt och påstår att "kända" nick på buke får dom pga att dom är kända, sluta förminska och nervärdera dig själv. Alla är lika mycket värda och allas åsikter med
Upp med hakan, undvik halkan, håll dig på vägen och må bra![]()