Spänstigt!Funderar på att hoppa i säng
Själv släpar jag mig dit.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Spänstigt!Funderar på att hoppa i säng
Hem tog det en timme extraVägen jag brukar åka till jobbet är avstängd, så det tog 25 min extra att komma frammen förstår att vägarbetarna måste ha en säker arbetsmiljö
Va?! Det brukar ju vara chips på fredagar![]()
Borde börja fundera på sängen. Kollegan är bortrest igen så jag har morgonpass och börjar sju istället för nio ett par veckor (därför mycket lång dag idag, nästan tio timmar), men imorgon är det heldat uppe på mountainbikestället och det är rätt avslappnat så jag kan nog ta lite tid på mig och leta reda på en ny bok att lyssna på först...
Vilken mardröm!Så roligt med hur olika man kan se det. Igår hade jag min kortaste dag, tio timmar(Som iofs blev elva, men ändå.)
Vissa påstår också att dom hoppar in i duschen, det kan sluta med kryckor om nån tappat tvålen, befinner man sig dessutom på vissa institutioner ska man inte tappa tvålen och ta upp den om man inte är ensam i duschen.Spänstigt!
Själv släpar jag mig dit.![]()
Vissa påstår också att dom hoppar in i duschen, det kan sluta med kryckor om nån tappat tvålen, befinner man sig dessutom på vissa institutioner ska man inte tappa tvålen och ta upp den om man inte är ensam i duschen.![]()
Håller medDet där var osmakligt.
Vadå "osmakligt"? Den andra kan ju trampa på tvålen, halka och slå sig fördärvad och så får man sitta längre eftersom man blir anklagad för misshandel.Det där var osmakligt.