Nej, ska ta tag i mig själv och ge mig ut och måla lite mer på verandan
.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om jag försöker det där kommer mina knän att ge upp med ljudligt knakFör den här gamla tanten är det inte plättlätt, men jag klarade i alla fall det något så när...
Men gör ni så här, eller använder ni knäna som stöd?
- Start standing: Cross your legs loosely and stand upright.
- Sit down: Without using your hands, knees, arms, or the side of your legs, lower yourself to a cross-legged sitting position.
- Rise up: From there, stand back up the same way — ideally without support.
Samma ålder här. Jag har inte artros, men visst är jag lite stel ibland och jag tycker att det låter förfärligt svårt att inte ens få sätta i knäna som hjälp och stödOm jag försöker det där kommer mina knän att ge upp med ljudligt knak
57-åring med artros. Känner mig nu som 90![]()
Jag gjorde så också men hade lite svårt att komma upp pga hundar som skulle vara i knät och att jag skrattade så mycket.Otroligt...![]()
![]()
Tyvärr inte men jag bor ju inte i Skåne längre, men läste om det. Dock kände jag det som var för en hel del år sedan nu, hela sängen gungade en tidig morgon!Kände ni/hörde ni skalvet från Danmark? Första gången jag hör och känner ett skalv.
Nej, det tror jag inte. Vi bor ju förvisso i södra Småland, så det kanske är lite väl långt bort.Kände ni/hörde ni skalvet från Danmark? Första gången jag hör och känner ett skalv.