De får komma hit igen helt enkeltTyst på dig![]()
De kanske läser på Buke?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
De får komma hit igen helt enkeltTyst på dig![]()
Scammare? Så du menar alltså att samtalet jag fick från Indien igår där dom skulle sätta in vinsten i bitcoins på mitt bitcoinskonto som jag inte har men som dom skulle fixa bara dom fick inloggningen till mitt bank-id kan ha varit scam?Började dagen med mail från scammaren igen. Det verkar som att dom tror att om dom är jobbiga nog så ska jag inte orka och därmed bara betala dom för att bli kvitt dom. Det märks att dom har gjort det här förut och satt det i system. Jaja nu har gjort det definitivt och behöver inte svara dom mer. Bara vänta och se vad som faller ut.
Regnet hänger i luften men det ska inte regna enligt SMHI, laddar med kaffe och planerar dagen så jag håller mig sysselsatt.
Min bil också.Tydligen ganska låg björkpollen nu men bilen är då gul...
Såna jobb ska ske på beting och inte på "löpande räkning" för då blir det aldrig klart och "roligt" finns sällan när det gäller såna basala saker som att trava ved och rensa ogräs i grönsakslandet eller plocka och rensa bär men allt är lika viktigt för sommaren är kort och förråden måste fyllas och odlingarna skötas, gräsmattan kan man varken värma sig med eller äta.Min vedhjälp verkar inte så himla sugen på veden.
Knackade på och erbjöd sig klippa gräset
Meddelade honom att veden var viktigast.
Snygg gräsmatta har väldigt låg prioritet. Den värmer inte i vinter
Jag ser exakt noll problem här, kör bara kör!Har nu lite gröna slingor.... och jag tror att en riktigt snygg dam på lokala Sainsburys flirtar med mig, men i sann lesbiansk anda har jag tvivlat i drygt ett år. Hon är trevlig, men både nykterist och vegetarian och rätt intensiv.
Alternativt vill hon också gärna ha grönt hår och vill gärna att folk ska komma förbi och träffa hennes katter.![]()
Jag har linor i taket i verkstan för där är det 20 grader varmt året om så där får tvätten torka. Jag är för snål för att köra torktumlare och så går det åt extra vatten också eftersom tumlaren kyls av vattendimma, det är en kombimaskin som både tvättar och tumlar om man vill.Min bil också.
Därför tumlas tvätten istället för att hängas ut.
snörvel, host.
Jag säger likadant, känns det rätt så är det rätt, bara kör vetja.Jag ser exakt noll problem här, kör bara kör!
Funkar inte det så att fästingarna dör när de väl satt sig? Tänker att det inte hjälper mot att de kryper runt i pälsen och letar ställe ... tyvärrHemkommen från en långpromenad med vännen och alla hundarna i skogen. Sjukt mycket fästingar överallt. Dom verkar vara helt immuna mot frontline
![]()
Tyvärr fungerar det inte oavsett tydligen...Funkar inte det så att fästingarna dör när de väl satt sig? Tänker att det inte hjälper mot att de kryper runt i pälsen och letar ställe ... tyvärr![]()