Kan man det utan att man har fått den "diagnosen" eller vad man ska säga?Kontakta Migränhjälpen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kan man det utan att man har fått den "diagnosen" eller vad man ska säga?Kontakta Migränhjälpen![]()
JappKan man det utan att man har fått den "diagnosen" eller vad man ska säga?
Fast det är nog lite annorlunda om man inte är känslomässigt involverad, tänker jag. Inte en helt enkel uppgift ändå, men säkert lite mindre komplicerat.Hemma från läkare. Pratat med Telia och betalat släktings förfallna räkning. Försökte betala den som gått till inkasso men det får jag inte göra utan hennes medgivande eftersom jag inte har tillgång till hur mycket utan bara OCR numret. Telia skulle skicka ny kod så jag kan avsluta det förbaskade abonnemanget.
Pratat med Nordea och om hon skriver på en särskilt Nordea fullmakt så kan jag göra som med min mamma och ha koll på hennes konton och se till att räkningarna blir betalda och samtidigt säga hur mycket hon har eftersom hon har tappat bort koden och inte kan komma in på Nordea utan betalar enbart sina räkningar över disk.
Pratat med äldreomsorgen och väntar på att de ska ringa upp igen så jag kan reda ut när/om de träffat henne.
Har konstaterat om det är något jag aldrig skulle kunna tänka mig är det att bli godman/förvaltare.
Åh tack för tips!