Fasiken. Skulle egentligen till sjukhuset (inget som har att göra med sepsisen) som var planerat för några månader sedan. Vaknade och insåg att nej, det här går inte. Måste åka buss, pendeltåg (där pendeln dessutom stannar i motsatt riktning till där jag ska kliva av och sedan gå drygt en kilometer. Så det vara bara att ringa och förklara, tack och lov är de schyssta så inga straffavgifter utan bara, vila dig och vi ombokar till nästa vecka och mår du inte bra då heller så ring bara samma dag. Jag blev gråtfärdig (som aldrig gråter) för att de var snälla 
Kände mig yr och tog tempen. 37.5, låter inte mycket men jag ligger som frisk på ca 36.3. Orkade inte riktigt upp ur sängen förrän nu utan har sovit och svettas, sovit och fryst. Hade tv på men somnade hela tiden. Nåja nu har jag iaf tagit några alvedon och hoppas att det drar ner febern
Vad i helsike, jag är på väg med stormsteg mot att bli frisk. Nu orkar jag plötsligt knappt sitta på datorstolen.
Kände mig yr och tog tempen. 37.5, låter inte mycket men jag ligger som frisk på ca 36.3. Orkade inte riktigt upp ur sängen förrän nu utan har sovit och svettas, sovit och fryst. Hade tv på men somnade hela tiden. Nåja nu har jag iaf tagit några alvedon och hoppas att det drar ner febern
Vad i helsike, jag är på väg med stormsteg mot att bli frisk. Nu orkar jag plötsligt knappt sitta på datorstolen.