Vad gör vi? Del CCXVI

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tvättade Thirts och en jaccka. De var fulla av tvättmedelsrester när jag tog ur dem.
Rensade silen och det vattner luktade inget vidare. Så satte plaggen på enbart sköljning. Försökte centrifugera men det funkade inte. Plaggen var ännu mer prickiga av tvättmedelsprickar.

Sköljt jackan i duschen och t-tröjorna är i blöt i diskhon. Vattnet löddrar. Tvättmaskinen går nu tom på 90 grader och längsta programmet. Håll tummarna.

Ska köpa tabletter när jag åket till stan för agility-kursen

Grattis på födelsedagen @FeatherCloud 🎂🌺

Jag tog mig till tippen i morse och gjorde mig av med två trasiga micros och flera kassar med böcker. Sen till nästa stad och hämta upp powerbank åt sonen, köpa jobbväska åt mig och hann dricka kaffe med maken på hans jobb. :) Nu lite pyssel här hemma.

Ser på Beverly hills 90210 :D Tänk vad tiden går.
Fick en 20% rabatt på Vistaprint så köpte adressetiketter, det går fler såna nu när jag har typ 18 brevvänner.

Fantastiskt! Posten kom och snälla ombudet bar upp mitt tunga paket. Först försökte vi lyfta en pirra, jag på framsidan och trillade och slog i skinkan och han bar upp det själv. Vilken man. Han påpekade att det var för tungt och jag bad om ursäkt hundra gånger och tackade honom och förklarade dumma bitiba. Megara kom och undersökte men jag lyckades stoppa henne från att smita ut.

Konstigt nog kom det i zooplus kartonger. Nu är jag fri som en fågel resten av dagen.

Fantastiskt! Posten kom och snälla ombudet bar upp mitt tunga paket. Först försökte vi lyfta en pirra, jag på framsidan och trillade och slog i skinkan och han bar upp det själv. Vilken man. Han påpekade att det var för tungt och jag bad om ursäkt hundra gånger och tackade honom och förklarade dumma bitiba. Megara kom och undersökte men jag lyckades stoppa henne från att smita ut.

Konstigt nog kom det i zooplus kartonger. Nu är jag fri som en fågel resten av dagen.
Vårt har kommit i zooplus kartonger senaste gångerna.

Sitter och tittar på detta
1000007539.webp

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Hur länge luktar ett dött djur?
  • Gardiner
  • Rengöra mattor
  • Vad gör vi? Del CCXXI

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok