På jobb och räknar ned minuterna tills jag slutar för dagen. Imorgon är sista jobbdagen innan semestern....
Så satans segt att jobba just nu.
Så satans segt att jobba just nu.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Se det positiva. Du slipper träna styrka på gymSitter och väntar på bitiba, ser inte fram emot att släpa 27 kg i delar upp för trappan.
!!! Vilken lättnad! Semesterns absolut bästa nyhet!Jippie!!Firar att hundens knöl var helt ofarlig!!! Vilken lättnad! Semesterns absolut bästa nyhet!
Var /är så många konstiga rätter tycker jagNu är det något år sedan jag hade deras kasse, men då var jag nöjd i alla fall
Vårt har kommit i zooplus kartonger senaste gångerna.Fantastiskt! Posten kom och snälla ombudet bar upp mitt tunga paket. Först försökte vi lyfta en pirra, jag på framsidan och trillade och slog i skinkan och han bar upp det själv. Vilken man. Han påpekade att det var för tungt och jag bad om ursäkt hundra gånger och tackade honom och förklarade dumma bitiba. Megara kom och undersökte men jag lyckades stoppa henne från att smita ut.
Konstigt nog kom det i zooplus kartonger. Nu är jag fri som en fågel resten av dagen.
OkejVar /är så många konstiga rätter tycker jag