Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Läser man ditt inlägg och tänker att alla ”han” är maken så blir det lite intressant *tips*![]()
Ät inte för mycket baraFick för övrigt en jättestor zucchini av stallkompisen idag som odlat den själv. Så nu blir det nog minst en vecka med zucchini-mat. Gott!![]()
Den där har man varit med om några gånger....För några dagar sedan gick ena kontaktlinsen sönder i ögat, fick ut den men en liten bit saknades. I går eftermiddag så sved det till i ögat och jag kliade lite och fick ut en liten bit av en lins på fingret. Trodde först att även den nya linsen också gått sönder, men det var tydligen biten från några dagar sedan som kom ut!
Har inte kännt av den alls i ögat, men är glad att den är ute nu
![]()
Dum fråga, men är det en groda eller ödla?
Det är en crested gecko juh!Dum fråga, men är det en groda eller ödla?![]()
Jahaaaaa!Det är en crested gecko juh!![]()
Men så himla skönt! Välkommen hem!Hemma!! Landat i soffan med katten och pratat med vän i telefon drygt en timme.
Det regnar. Det är svalare. Jag har duschat och bäddat rent i sängen
Har glömt hur mycket mitt kylskåp låter
Har lite ont i huvudet men det är nog spänningar som släpper…
Det är det så skönt att vara hemma igen!!
TackMen så himla skönt! Välkommen hem!
Ibland är släkten faktiskt värst, jag brukar vara totalt utmattad när mina åker trots att vi kommer så himla bra överens.![]()
Du läste mina tankar! Tur att jag skrollade ned först för att se om någon annan läste likadantLäser man ditt inlägg och tänker att alla ”han” är maken så blir det lite intressant *tips*![]()
DEN var rätt söt