Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Var försiktig med det! Hoppas du slipper komplikationerKanon. Började i helgen känna av en UVI. Idag har den krupit upp i ena njuren. Således har jag lyckats skrapa ihop en liten timme sömn inför nattjobbet![]()
Håller alla tummarna att skiten håller sig bortaHar typ som baksmälla efter igår. Har sovit nonstop typ hela dagen. Sambo har tagit matning och ut med djur.Så skönt!
Insåg att om en vecka är det dags för röntgen/datortomografi för att kolla om det kommit tillbaks någon cancer. Så nervös nu! Usch!
När dotter är lite äldre kan ni få riktigt fina resor.Kollar resor. Sista minuten. Det måste vara varmt, finnas palmer och riktigt fina ständer.
Åhhh!
Men jag har inte råd, tid, möjlighetoch vet inte vem jag ska åka med
Hmm.. kanske åker ändå. Vi lever bara en gång.
Var försiktig med det! Hoppas du slipper komplikationer![]()
Hahaha sägs ju så förstås men min ena kusin fick leva med dialys pga det där så därför jag varnar lite, ta hand om digOnt krut förgås inte så lätt![]()
Ja plus allt annat. Himla bök bara ta sig nånstans.När dotter är lite äldre kan ni få riktigt fina resor.
Tror böket blir större än njutningen när hon är så liten?
Men vad har du gjort med foten egentligen? Något du bör kolla upp kanske?Missnöjd i dag. Rida i går gick toppen men sen var det det här med att sova. Kramp. Hela natten.
Framsida lår, baksida lår, ryggen, armen, vaderna, och till slut givetvis i foten jag har ont i.
Hela foten krullade ihop sig a la kinesisk lotusfot. Schysst, verkligen.
Så noll sömn i natt, och nu är foten ännu mer svullen, och jag har efterdyningsont speciellt i vaderna. Vaderna gör dessutom sin sedvanliga popcorngrej när musklerna pirrar och poppar som popcorn.
Mår därtill illa och har ont i händerna efter allt hoppande på kryckor.
Gnäll gnäll!
Nu ska jag tänka på hur bra det gick på ridlektionen i går i stället!
Det var kanske ridningen som utlöste nattens problem?Missnöjd i dag. Rida i går gick toppen men sen var det det här med att sova. Kramp. Hela natten.
Framsida lår, baksida lår, ryggen, armen, vaderna, och till slut givetvis i foten jag har ont i.
Så noll sömn i natt, och nu är foten ännu mer svullen, och jag har efterdyningsont speciellt i vaderna. Vaderna gör dessutom sin sedvanliga popcorngrej när musklerna pirrar och poppar som popcorn.
Gnäll gnäll!
Kanon. Började i helgen känna av en UVI. Idag har den krupit upp i ena njuren. Således har jag lyckats skrapa ihop en liten timme sömn inför nattjobbet![]()
Har du testat magnesium? Det funkar på mig de gånger jag haft kramper.Missnöjd i dag. Rida i går gick toppen men sen var det det här med att sova. Kramp. Hela natten.
Gnäll gnäll!