Vad gör vi? Del CCXXI

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
På vägen till pappa för att passa hund snubblade jag över en dramaten och föll i tunnelbanadörren och låg direkt i dörren. Som tur var var det några som tryckte på larmknappen och jag fick hjälp och sätta mig. Har nu rejält ont i huvudet, nacken och axeln. Ingen fraktur eftersom jag kan röra på allt. Bara mjukdelarna. Suck. Så typiskt mig.
Helt säker? Har haft fraktur i armen x2 och höften x1 och det gick utmärkt att röra på armen i alla möjliga vinklar. Gick även utmärkt att halvspringa efter hästen med hjärtat i halsgropen med spricka i höften :angel:

Ta hand om dig! :heart

Helt säker? Har haft fraktur i armen x2 och höften x1 och det gick utmärkt att röra på armen i alla möjliga vinklar. Gick även utmärkt att halvspringa efter hästen med hjärtat i halsgropen med spricka i höften :angel:

Ta hand om dig! :heart

Det gör inte särskilt ont när jag sitter stilla. Men rejält när jag rör mig. Blir det inte bättre om några dagar får det bli VC. Har snart klippkort där :meh:

Det gör inte särskilt ont när jag sitter stilla. Men rejält när jag rör mig. Blir det inte bättre om några dagar får det bli VC. Har snart klippkort där :meh:
Jag har ju både gått, dykartränat och ridit med ett brutet ben. Klart det gjorde ont men jag visste inte om att det brutet förrän jag åkte till akuten ett par dagar efter jag ramlat av. Jag trodde det skulle göra ännu ondare att bryta ett ben. Det fick jag igen med råge sedan när jag bröt revbenen, två ggr. :crazy:

Min hö-bonde ville köra över det hö jag reserverat så mina har mat tills i sommar för att få mer plats. Blir spännande att lyckas få plats med allt så det inte ser för illa ut. Det är plastat och kan stå ute. Så det löser sig.
Jag känner mig alltid så rik på ngt sätt när jag får hem hö och det är fullt med hästmat. 😅

Besiktade slitvargen i morse och fick två anmärkningar... Nu har vi köpt del till ena felet, det andra felet behöver vi beställa del till. Ändå skönt att bilen får köras med under tiden åtminstone, vi klarar oss inte riktigt med bara en bil här ute på landet :)
En bil som inte gått igenom besiktning får faktiskt inte köras. Endast kortast väg till verkstad

Även jag har gjort en massa med olika frakturer. Är det inte helt av utan bara sprickor så kan man ju röra sig etc. Så det kan helt klart vara fraktur även om man kan röra sig etc.

Hemma efter en jobbresa till Säfsen. :) Vi planerar upp lägerskola för nästa år och vi behövde hitta en ny plats som kan ta emot 128 elever och 18 personal med två övernattningar, mat och utrymme för aktiviteter. Vi tror att vi har hittat det perfekta stället, vi har tänkt nytt och annorlunda så vi får väl se vad våra kollegor säger. :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Vad gör vi? Del CCXIX
  • Vad gör vi? Del CCXXIX
  • Vad gör vi? Del CCXVI
  • Barnböcker (utbruten från Vad gör vi? Kids edition del 5)

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka