Det finns betydligt billigare kaminer på Blocket. Köp en egen som du sedan antingen säljer etter tar med dig nr du flyttar.Alltså en kamin kostar 80 000 och installera. Hur ska jag få hyresvärden att vilja det![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det finns betydligt billigare kaminer på Blocket. Köp en egen som du sedan antingen säljer etter tar med dig nr du flyttar.Alltså en kamin kostar 80 000 och installera. Hur ska jag få hyresvärden att vilja det![]()
Fast man kan väl inte bara installera - och sedan plocka bort - en kamin hur som helst i ett hus man hyr?Det finns betydligt billigare kaminer på Blocket. Köp en egen som du sedan antingen säljer etter tar med dig nr du flyttar.![]()
Om du får lov av värden att installera en egen kamin att använda medan du bor där är det ofta rätt enkelt att demontera den med. Sotar måste godkänna skorstenen och installationen, sen är det bara ett elda på och sen återställa om du ska ta bort kaminen.Fast man kan väl inte bara installera - och sedan plocka bort - en kamin hur som helst i ett hus man hyr?
Vet man vad som orsakade olyckan?Tycker synd om busschauffören som blivit gripen och nu är anhållen för vållande till annans död etc. För bussolyckan i Stockholm.
För jag kan bara tänka mig hur otroligt dåligt jag skulle må om jag hade orsakat en sådan olyckaDet är min värsta mardröm.
Och så blir man anhållen också.
Tänkte även på offern som troligen var på väg hem efter en lång arbetsdag och såg fram emot en fredagskväll..
Så tragiskt, flera liv förstörda![]()
Det är inte kaminen som är dyr utan arbetet.Det finns betydligt billigare kaminer på Blocket. Köp en egen som du sedan antingen säljer etter tar med dig nr du flyttar.![]()
Äter lite choklad och dricker ett glas limoncello spritz.
Passade med "grisont" när man har styckat vildsvin...Haft besök av lillebror, vi har styckat vildsvin som nu ligger i frysen.
Ska gå en promenad nu och sedan blir det nog soffläge med en bok resten av dagen, har grisont i ryggen och behöver verkligen vila den.
Du får be lillskruttan om att ligga näraSitter under filt här och funderar på en mugg te. Fryser rejält, ska nog känna om elementen är igång överallt, borde vara det, men de hinner väl inte helt med i omställningen som varit de senaste dagarna.