Vad gör vi? Del CCXXI

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hemma. Gör fortfarande inte särskilt ont när jag sitter stilla, däremot när jag rör mig förutom runt tinningen på ena sidan av ansiktet där det gör ont hela tiden. Tog en av mina sparade citodon + ipren och väntar på att det ska kicka in.
Vad sa sjukvården?

Ingenting eftersom jag inte gick till VC. Om det fortfarande gör ont om några dagar får jag pallra mig dit, men de kan inte göra något annat än skriva ut smärtlindrande vilket jag redan har.
Hoppas du är uppmärksam på ditt mående. Citadon +ipren är ju inte nått man tar bara sådär ändå tillsammans. + att citadon efter sepsis är direkt olämpligt.

Hoppas du är uppmärksam på ditt mående. Citadon +ipren är ju inte nått man tar bara sådär ändå tillsammans. + att citadon efter sepsis är direkt olämpligt.

Men jag har ju inte sepsis längre? Det var ett tag sedan. Förhoppningsvis kan jag sova i natt. Känner som de har kickat in nu och jag känner mig lite lullig. Funderar på att förflytta mig till sängen innan smärtstillande slutar ha effekt.

Men jag har ju inte sepsis längre? Det var ett tag sedan. Förhoppningsvis kan jag sova i natt. Känner som de har kickat in nu och jag känner mig lite lullig. Funderar på att förflytta mig till sängen innan smärtstillande slutar ha effekt.
Du kan vara lugn, maxeffekt kommer efter ca 2 tim o sen håller det ca 2 timmar till

Måste åka tidigt till jobbet i morgon så självklart är jag inte alls trött och kan inte sova 😒

Ska bara iväg en dag så får sova ikapp imorgon som tur var men ändå onödigt

Fick precis veta att exsambon lyckats boka skåpbil. Imorgon får jag hit min säng :banana: Och så mycket annat som möjligt som jag orkar och hinner packa och få hit på ingen tid alls. Tänker fokusera på typ kläder och sådant som redan är samlat på ett ställe och som går lätt att få ner i flyttkartonger. Cykeln kanske också skulle få följa med.

Idag har jag inga studier :) ! Så det blir målning för hela slanten, dvs göra färdigt väggarna. En tur in till tätorten blir det nog också för att handla lite och hämta ett par böcker på bibioteket. Imorgon ska jag ev titta på en bil, vilket betyder att jag kanske har bil imorgon. Jag brukar inte ta någon längre tid på mig att tänka, utan det brukar jag ha gjort innan. Men sedan vet man ju inte om man får ta den med sig med en gång, så vi får se hur det blir.

Fick precis veta att exsambon lyckats boka skåpbil. Imorgon får jag hit min säng :banana: Och så mycket annat som möjligt som jag orkar och hinner packa och få hit på ingen tid alls. Tänker fokusera på typ kläder och sådant som redan är samlat på ett ställe och som går lätt att få ner i flyttkartonger. Cykeln kanske också skulle få följa med.
Om kläder hänger i garderoben så ta en sopsäck och bara trä på dem underifrån, med galgarna kvar på. Då är det bara att hänga upp dem igen när ni kommer fram :up:

Alltså tänk vad skor kan göra! Mycket mindre ont i rygg i sommar, tänkte wow! Har ju såklart tränat men inte annat än innan när jag hade så ont. Fick ta på mig ”höstskor” i stallet pga lera, efter ha gått i de i kanske 1 timme kan jag knappt sova pga smärta. Inte fattat att de gjorde så mot mig, ändå sköna (Merell). Så nu måste jag leta vidare.
Så uppmaning! Skaffa bra skor! Din kropp tackar dig.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Vad gör vi? Del CCXIX
  • Vad gör vi? Del CCXXIX
  • Vad gör vi? Del CCXVI
  • Barnböcker (utbruten från Vad gör vi? Kids edition del 5)

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

• Valvaka!
  • Dejtingtråden 39
  • Vad gör vi? Del CCXXXVII

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka