Det var exakt så min sepsis började, så var försiktig.
Det är nog ingen större fara. Jag fick antibiotika utskrivet utan besök så det är säkert lugnt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det var exakt så min sepsis började, så var försiktig.
Vad sa sjukvården?Hemma. Gör fortfarande inte särskilt ont när jag sitter stilla, däremot när jag rör mig förutom runt tinningen på ena sidan av ansiktet där det gör ont hela tiden. Tog en av mina sparade citodon + ipren och väntar på att det ska kicka in.
Vad sa sjukvården?
Hoppas du är uppmärksam på ditt mående. Citadon +ipren är ju inte nått man tar bara sådär ändå tillsammans. + att citadon efter sepsis är direkt olämpligt.Ingenting eftersom jag inte gick till VC. Om det fortfarande gör ont om några dagar får jag pallra mig dit, men de kan inte göra något annat än skriva ut smärtlindrande vilket jag redan har.
Hoppas du är uppmärksam på ditt mående. Citadon +ipren är ju inte nått man tar bara sådär ändå tillsammans. + att citadon efter sepsis är direkt olämpligt.
Till att börja med ,det heter CitOdon (stavningspolis idag) och det tas ofta med ipren eller annat antiinflammatoriskt.Hoppas du är uppmärksam på ditt mående. Citadon +ipren är ju inte nått man tar bara sådär ändå tillsammans. + att citadon efter sepsis är direkt olämpligt.
Du kan vara lugn, maxeffekt kommer efter ca 2 tim o sen håller det ca 2 timmar tillMen jag har ju inte sepsis längre? Det var ett tag sedan. Förhoppningsvis kan jag sova i natt. Känner som de har kickat in nu och jag känner mig lite lullig. Funderar på att förflytta mig till sängen innan smärtstillande slutar ha effekt.
Och så mycket annat som möjligt som jag orkar och hinner packa och få hit på ingen tid alls. Tänker fokusera på typ kläder och sådant som redan är samlat på ett ställe och som går lätt att få ner i flyttkartonger. Cykeln kanske också skulle få följa med.Om kläder hänger i garderoben så ta en sopsäck och bara trä på dem underifrån, med galgarna kvar på. Då är det bara att hänga upp dem igen när ni kommer framFick precis veta att exsambon lyckats boka skåpbil. Imorgon får jag hit min sängOch så mycket annat som möjligt som jag orkar och hinner packa och få hit på ingen tid alls. Tänker fokusera på typ kläder och sådant som redan är samlat på ett ställe och som går lätt att få ner i flyttkartonger. Cykeln kanske också skulle få följa med.