Vad gör vi? Del CCXXI

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
-2 grader i morse och efter att jag gymmat klart såg jag solen börja gå upp längs trädtopparna. Himla vackert men varade inte så länge för nu är det grått, igen... 😅 Jaja, ska ta en efterlängtad ridtur på min lunchrast sen, ska bli underbart!

Men nu behöver jag mer kaffe för att orka fortsätta jobba.

Fysioterapeuten igår tyckte att jag hade gjort lite framsteg men inte var bra nog än, så blir sex veckor med vila och sedan får jag börja promenera lite försiktigt.

Är uppehåll just nu, så tar nog stallet innan det börjar regna igen. Känns fel att gå ut före kaffe dock 😅

Vet inte varför jag fortfarande litar på väderprognoser, för det vräkte ner större delen av tiden. Nu är jag hemma igen och har kaffe!

Kan nån hjälpa mig genom att märka ut på en karta exakt var hubertusjakten i Stockholm har upploppet/målgång? Jag har kollat på fältrittklubbens hemsida men där är bara hindrena markerade och att målgång är på Gärdet. Gärdet är typ stort(?) Jag har knappt varit där nån gång så vet inte var man kan stå för att se upploppet.
Det är visst i morgon. Hade glömt bort det.

Jag kom fram till af efter 4 timmar men blev inte klokare av samtalet 🙃 Ska försöka prata med fk igen imorgon 🫠 Om jag sätter igång tidigare imorgon hinner jag nog med csn också!

Vad svårt det ska vara att skydda sitt sgi, veta om man ska/får vara inskriven som arbetasökande och räkna ut hur länge man får studielån 😅 Alla svar är i stil med: "Du kan inte veta om du får ersättning/stöd i framtiden om du gör som vi säger att du ska göra - en utredning kan gå hursomhelst ändå 🤷‍♀️" 🤣
Jag hade ingen aning om att man måste skydda sgi men lyckades göra det ändå, omedvetet. O_o Vet inte om det är likadant fortfarande men då fick det inte vara nåt glapp mellan anställningens upphörande - CSN - sjukskrivning. Inte ens en dags glapp. Lö- sö räknades nog inte.

Kan nån hjälpa mig genom att märka ut på en karta exakt var hubertusjakten i Stockholm har upploppet/målgång? Jag har kollat på fältrittklubbens hemsida men där är bara hindrena markerade och att målgång är på Gärdet. Gärdet är typ stort(?) Jag har knappt varit där nån gång så vet inte var man kan stå för att se upploppet.
Det är visst i morgon. Hade glömt bort det.

Bifogade filer

• image.webp
    image.webp
    494 KB · Visningar: 681
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Vad gör vi? Del CCXIX
  • Vad gör vi? Del CCXXIX
  • Vad gör vi? Del CCXVI
  • Barnböcker (utbruten från Vad gör vi? Kids edition del 5)

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka