Ska strax fara till stallet, kallt men klarblå himmel och sol, så blir nog en bra förmiddag. 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Precis vad jag tänkte skriva!Det kan ju vara en orsak att bjuda på det![]()
Och vad jag tänkte tyst i huvudetPrecis vad jag tänkte skriva!![]()
Fysioterapeuten igår tyckte att jag hade gjort lite framsteg men inte var bra nog än, så blir sex veckor med vila och sedan får jag börja promenera lite försiktigt.
Är uppehåll just nu, så tar nog stallet innan det börjar regna igen. Känns fel att gå ut före kaffe dock![]()
Jag hade ingen aning om att man måste skydda sgi men lyckades göra det ändå, omedvetet.Jag kom fram till af efter 4 timmar men blev inte klokare av samtaletSka försöka prata med fk igen imorgon
Om jag sätter igång tidigare imorgon hinner jag nog med csn också!
Vad svårt det ska vara att skydda sitt sgi, veta om man ska/får vara inskriven som arbetasökande och räkna ut hur länge man får studielånAlla svar är i stil med: "Du kan inte veta om du får ersättning/stöd i framtiden om du gör som vi säger att du ska göra - en utredning kan gå hursomhelst ändå
"
![]()
Dags att byta batteri i mobilen?Så uttråkad. Sitter och spammar Buke Oops där råkade jag köpa en powerbank
Men jag behöver de mtp på hur snabbt mobilen laddar ur.
Kan nån hjälpa mig genom att märka ut på en karta exakt var hubertusjakten i Stockholm har upploppet/målgång? Jag har kollat på fältrittklubbens hemsida men där är bara hindrena markerade och att målgång är på Gärdet. Gärdet är typ stort(?) Jag har knappt varit där nån gång så vet inte var man kan stå för att se upploppet.
Det är visst i morgon. Hade glömt bort det.