Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag går in med inställningen att jag kommer kugga minst första försöket, man måste ju öva på att köra upp![]()
Vart ska du, nån av oss Uppsalabor kanske kan hjälpa till. @Ninnurur mfl.Blir en tripp till Uppsala idag, fick SMS igårkväll om att jag är välkommen till handkliniken på röntgen. Äntligen! Ångest över att missa jobb, men lättad över att det äntligen rör på sig med vården och mina händer.
Nu funderar jag mest på vart sjutton jag ska hitta parkering, aldrig varit på just det sjukhuset innan och det stod uttryckligen att det fanns väldigt ont om parkering… nå, jag har ju välfungerande ben så får väl parkera där jag kan och gå till kliniken sedan.![]()
Det finns ett ganska nybyggt parkeringshus! Skulle satsa på det och inte det som typ ligger under barnsjukhuset som är sjukt litet och trångtBlir en tripp till Uppsala idag, fick SMS igårkväll om att jag är välkommen till handkliniken på röntgen. Äntligen! Ångest över att missa jobb, men lättad över att det äntligen rör på sig med vården och mina händer.
Nu funderar jag mest på vart sjutton jag ska hitta parkering, aldrig varit på just det sjukhuset innan och det stod uttryckligen att det fanns väldigt ont om parkering… nå, jag har ju välfungerande ben så får väl parkera där jag kan och gå till kliniken sedan.![]()
Tack för tips, var dock inte på Ackis (då brukar jag parkera i hamnen), utan ett mindre. Slutade med att jag fick parkera 2km från kliniken och gå. Nå, blev bra promenad iaf!Det finns ett ganska nybyggt parkeringshus! Skulle satsa på det och inte det som typ ligger under barnsjukhuset som är sjukt litet och trångt
Tack, det löste sig med apostlahästarna! Hopplöst att hitta parkering vid ElisabethsjukhusetVart ska du, nån av oss Uppsalabor kanske kan hjälpa till. @Ninnurur mfl.
Jag misstänkte att det inte var Ackis som var aktuellt. Bra att det löste sig!Tack, det löste sig med apostlahästarna! Hopplöst att hitta parkering vid Elisabethsjukhuset![]()